Gå til innhold

Benger's E36 328ia Cab - Solgt

Share

Anbefalte innlegg

Synd det der gitt.. :/

Hvor har du fått tak i de gule tåkelysa, eller har du på film?

Du som kjøpte denne ved Dal området?

Det måtte skje en dag... Bare gul film fra Lamin-X :)

Tåkelyset knuste ikke, så da har jeg ingen unnskyldning til å kjøpe gule orginale lykter.

Denne kjøpte jeg i Bergen i sommer..

knallfin bil!

synd det me grøfta! men sånn skjer... godt det ikke var større skader

Takk :) Bra det ikke ble bulker i skjerm og knuste lys etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merka det. Rimelig sprø den plasten. En bekjent av meg parkerte tilsvarende bil noen meter lenger ned i grøfta. Helen fronten ble begravd under snøen. Eneste som skjedde på den var at gitteret i M-fangeren forsvant.

Kjøpte uoriginal igjen fra Koed til 2500kr inkl gitter og cupspoiler. Spoilerin er "intergrert" i fangeren. Håper passformen er like fin som den jeg hadde tidligere. Bare lakkeringa kom på 2500 kr ink mva. Hadde jeg kjøpt en org. m-fanger fra GS, ville totalprisen steget over 7000 kr med lakkering. Det får være grenser syns jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Planer for våren vil være å bytte til nytt understell. Vurderer KW Sport Suspension 30/15mm. Komplett sett med dempere og fjærer.

KW Inox line V1 er også under vurdering. Noen meninger eller anbefalinger av understell?

Ønsker å få et bedre stance, men uten at kjørbarheten blir helt håpløst her på de norske veiene. Kommer også muligens til å kjøpe inn nye felger av størrelsen 8,5x18 foran og 9,5x18 bak. I tilegg skal windshot skaffes :)

Planen er hvertfall å få understellet helt strøkent. Ikke at det er noe galt med det nå, men bilen vil nok litt nærmere bakken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for våren vil være å bytte til nytt understell. Vurderer KW Sport Suspension 30/15mm. Komplett sett med dempere og fjærer.

KW Inox line V1 er også under vurdering. Noen meninger eller anbefalinger av understell?

Ønsker å få et bedre stance, men uten at kjørbarheten blir helt håpløst her på de norske veiene. Kommer også muligens til å kjøpe inn nye felger av størrelsen 8,5x18 foran og 9,5x18 bak. I tilegg skal windshot skaffes :)

Planen er hvertfall å få understellet helt strøkent. Ikke at det er noe galt med det nå, men bilen vil nok litt nærmere bakken :wink:

18" blir for stort vis du skal ha stance! :D

Gå for 17" og press den i bakken! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Fikk luftet bilen en bitteliten tur i dag. Stått i garasjen i laaang tid uten særlig mosjon. Tenkte jeg måtte ta noen bilder av bilen i snøen som lakken reflekterer så fint :)

Har gjort litt småtteri gjennom vintern, men ikke så mye synlig. Det meste har vært vedlikehold under panseret. Klarer nesten ikke vente til våren. Skal gå løs med poleringsmaskin og deilig voks så er den klar for sessongen :wink: Ikke tenk på de dritstusslige hjulkapslene da...

4tqw1g8nliffxx5f7lk2.jpg

miuq1axeljgaq6qwc0ud.jpg

a5100ptqmkvihz3okbnh.jpg

rvfdkceuf6ef4nr9yyua.jpg

l7jys3yj1f2s8mmazyqd.jpg

Instrument ringer må til:

n0uv0zycf3onaqjxqlqs.jpg

eb7y4zix72yfgdvaj4cq.jpg

plp7bdhvpztkx3re6kgv.jpg

Inn i dvalen igjen. Bare noen uker igjen nå [-o<

mhwratmk25wshg6zu84j.jpg

Nå gjenstår det å slette airbaglampa. Koblet ikke fra batteriet da jeg løsnet en ledning bak rattet. #-o

Vurderer å kjøpe oransje blinklys foran og fjerne den gule filmen på tåkelysene. hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble jaggu pen etter lakkering :D

Kunne godt ha tengt meg å hatt setene dine :)

Ang oransje blinklys, tror jerg det hadde blitt rått, samnt mye senk og kantfelger :D

Takk! :) Ble veldig fornøyd selv. Har ikke hjerte til å kjøre den på det føret her nå. hehe

Setene er digge, har du komfortsetene?

Mye senk blir det kanskje ikke, vil kjøre bilen og :) 30/15 tror jeg holder. Er på utkikk etter nye felger, skal se hva GS får inn denne sesongen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da er vårshinen gjennomført. Maskinpolert med Menzerna produkter og fått 2 gode lag med Chemical Guys 5050 concorso voks. Dørkarmer har fått et lag med Swissvax Shield, sånn for å ta det helt ut. Legger ut bilder av resultatet. Nå kan sommern bare komme :wink:

z1ocecm4bm889tacvgo8.jpg

y2lyp8abkqryb5javdvs.jpg

pczswvy5ldrble33gvez.jpg

sb627tqmmnrh67m4e7sn.jpg

l07izlix2mrtrkzbg2u1.jpg

Ris og ros mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...