Gå til innhold

E39 blinker til høyre...kan ikke skrus av..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min E39 blinker til høyre når hendel står i midtstilling,går ikke å skru av.Når motor stoppes,lyser parklys på høyre side.....Noen som vet hva dette kan være??

Lysmodul ved dørk på passasjerside er kontrollert å funnet i orden.

Kan det være hendelen det er feil på??

Skrevet

At den lyser når tenning slås av er normalt, da dette er parkeringslys på en side. Men ikke så normalt når bryter står i nullstilling.

Det er noe feil en plass, og det kan være lysmodul, jeg ser at du har kontrollert den, men hvordan er det gjort?

Det er vel ekstremt sjeldent at det er defekt bryter, men såklart den kan være defekt.

Lyser det bak også?

Skrevet

Høres nesten ut som defekt lysmodul ja, men om du er 100% sikker på at det ikke er den så er det vel noe annet, kablene inn på lysmodulen er hele og fine?

Skrevet

Dersom blinklysreleét henger seg opp i lukket stilling vil det ikke være mulig å slå av. Dette kan skje ved en elektrisk feil (releét har konstant styrespenning) eller ved mekanisk feil (kilt seg fast). Sjekk ut dette. Ligger releét inne kan du eksempelvis kople av batteriet og se om det slipper...

Selvfølgelig kan feilen ligge i bryteren, men dette er ytterst sjeldent.

Skrevet

Lysmodul byttet jeg fra en som virket på en annen bil,å det samme var det samme.

Prøvde el.spray i hendel,å da ble alt ok noen dager før det var samme feil igjen.

I går stod bilen lenge med parklys på h.side,å da synes jeg det luktet litt brent i bilen....Har prøvd å koble fra batteriet,å da stopper det en liten stund bare.

Hvor ligger releet til blink??

Bilen har også uorginale lykter foran med diodeangel,noen dioder er mørk,kan det ligge noe der(har også ettermontert xenon i alle lys foran...)?Har prøvd å koble ut park på den siden,men ingen forandring.

Lyser foran og bak,altså hele h.siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...