Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Så kommer spørsmålet, var esp på eller av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Volvoen som blir å se på aspelund? Regner med det blir storsatsing isåffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Tzunami: Hehe godt spørsmål men den var nok av, har den nesten alltid av når jeg kjører. Kennethe34: Tipper det blir volvoen ja. Har hørt at det er meldt litt kjipt vær og, men satser på govær. Storsatsinga får stoner ta seg av da jeg ikke har like mye kompetanse til det som han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 merker når jeg er ute og kjører at jeg ikke klarer å gi ordentlig gass, esp'en jobber så sykt imot meg! gleder meg til jeg får på sommerfelger og snøen forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Flott bil dette her.. skal vel ikke selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Nei ingen planer om salg med det første. Er sålangt kanonfornøyd med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Dagen bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Dagen bilde 210K:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Du liker ikke den esp'n altså? Det er godt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Du liker ikke den esp'n altså? Det er godt:D Ikke jeg heller, liker bedre ASC og DSC jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jaja, vi er i det kverulerende hjørnet i dag ja? neida bestilte meg noen artige klistremerker på ebay, sånn apropos DSC :D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Er ikke det at jeg ikke liker den, mener irriterende når man kjører i sentrum. På langkjøring har jeg ASC'en på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jaja, vi er i det kverulerende hjørnet i dag ja? neida bestilte meg noen artige klistremerker på ebay, sånn apropos DSC :D:D:D:D Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Pen bil.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Takktakk Myrvangen, din er ikke så værst den heller . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå