Glema Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Takk for det. Begynner og komme seg din og nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Takk for det. Begynner og komme seg din og nå takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Syns det er stille på denne kanten om dagen Glema, skjer det noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Skjer svært lite siden jeg er på sjøen nå. Å har egentlig ikke så mange planene for denne nå. Utført det meste. Blir grundig vask og polering samt bytte til sommerdekk når jeg går på fritur om ca fire uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Der var Hella lyktene på Kommer bilder ikveld. Mangler bare annen farge på AE og xenon i tåkelys nå. Fikk du kjøpt overgangskabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Hehe, artig du nevner det. i kampens hete med nye lykter så hadde det falt ut en liten ekse. Inni den lå overgangskablene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 hehe, måtte spørre siden jeg har bestilt slike selv. Satser på alt følger med og klart til montering kom seg betraktelig med hella lykter ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Gratulerer med bil på trykk i Gs katalogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Takktakk, viste ikke det siden jeg er på sjøen enda. Men artig den ble med i år og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Dagens bilde Disse felgene kjøpte jeg i vinter og er tiltenkt E34, men måtte prøve dem på E39en først. Var ganske kledelig synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Dagens bilde Disse felgene kjøpte jeg i vinter og er tiltenkt E34, men måtte prøve dem på E39en først. Var ganske kledelig synes nå jeg. Absolutt godkjente som vinterhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Neinei det der blir sommerhjula til E34n. Blir litt for stor med 10" brei felg bake på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Neinei det der blir sommerhjula til E34n.Blir litt for stor med 10" brei felg bake på vintern ^ det vi kalle bæs.. Blir vel å gjøre seg som sommerhjul på E34'n og Forresten, blir det sommertreff på deg i juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 10" bred på vinter er ikke noe problem, vært på laaangt dekkkurs, og de har forsket på det med brede vs smale vinterdekk, og det gir ingen forskjell bortsett fra når det er ekstremt sørpete, noe det sjeldent er;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 10" bred på vinter er ikke noe problem, vært på laaangt dekkkurs, og de har forsket på det med brede vs smale vinterdekk, og det gir ingen forskjell bortsett fra når det er ekstremt sørpete, noe det sjeldent er;) Derfor alle som kjører rally har smaaale dekk.. Merkelig dekkkurs hørtes det ut som... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå