Glema Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Ble så fort mørkt ute i går så jeg fikk ikke tatt da, men skal ut idag å knipse noen med mobilkamera Bruker vanligvis å låne speilreflekskameraet til min søster men hun er bortreist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Har idag hatt ett veldig hyggelig møte med caaatooo, som donerte en midtkonsoll i alufinish. Så nå er det enda en grunn til å kjøpe rest av interiørlistene i alu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Noen mobilbilder i mørket ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Har idag hatt ett veldig hyggelig møte med caaatooo, som donerte en midtkonsoll i alufinish. Så nå er det enda en grunn til å kjøpe rest av interiørlistene i alu Kjempehyggelig å møte deg Glenn! Og bilen så veeeldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Dagens lille luftetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 må si bilen ble pen med de felgene også! 17" var ikke så værst er mer keen på m5 e39-felgene jeg, men var ikke dårlig valg må også slenge på at det var godt du slapp å sitte lenge med aygoen, for makan til bil skal man lete lenge etter! har en slik på jobben, og det er like trist hver tur man tar med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Aygoen sitt speedometer minnet kraftig om mikke mus sitt hode xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Veldig pen bil! Jeg hadde vært kjempefornøyd om noen hadde brutt vikeplikten og knust fangern min pluss bulka panseret Er jo to av de mest utsatte plassene for steinsprang, så må jo være flott å få det opplakkert gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Hehe joda klager ikke på ett steinsprang-fritt panser (mongo ord ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Flott bil, elsker fargen! Tenker det er deilig å være fri for steinsprut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Takktakk Mikael-B. Ville ha svart bil, men så kjøpte min foreldre seg en svart audi. Og når jeg så hvor sinnsykt fort den ble skitten så la jeg fra meg den tanken. Men før all del, det er manger RÅ svarte biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Skal vise deg at svart er kult jeg! til våren iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 For all del, svarte biler er kjempe stillige, men jeg orker bare ikke vaske så ofte ville ha svart eller blå bil før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Samme her:p har vært blått frem til nå, men svart falt godt i smak;) har vurdert antracit på bimmern etter nyttår, men tror jeg holder meg til cosmosswartz;) vaske eller ikke vaske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Feeet slede Må komme meg til Finnsnes en dag og lode Må bare få start på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå