Martin-D Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Skal være med her ja Nytt understell og nye sommerdekk må testes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 finne dere ei kjerring som meg da som selv sørger for oppfylling av bilpleie da det er tomt! kom hjem her om dagen med 4! store flasker meguiers next såpe jeg kommer på søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 kanskje ikke den beste ideen med tanke på at ting koster når hun på sin bil skal ha alllt av det grommeste av felger osv. godt jeg ikke har vist bente alle bmw nett sidene som der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 har jeg fått pollert så kommer jeg nok en tur tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 14.Juli. Ligger terminliste under aktiviteter her, http://www.bmwccn.no/ost/ Det blir kansje en forandring her med tanke på denne datoen. Muligens blir den 14 juli byttet til søndag den 11 juli. Følg med på foraene bimmers.no og bmwccn. Ellers må får jeg bare takke for et kjempe oppmøte igår . Mye morsomt og gromt å se. Artig følge enkelte som utvikler sine sjåfør egenskaper underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Takker for et knall treff på søndag! Masse gromt å se samt mye hyggelige folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Ellers må får jeg bare takke for et kjempe oppmøte igår . Nå må du vel være fornøyd ja! Hadde du på usynlighetsdrakta forresten? Så bilen din, men eieren var det lite av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Ja nå var vi veldig fornøyd så håper forsetter der . Ja jeg plasserte meg fint på post etter moromheter kvelden/natta før, så da var det sjåføren min som fikk testa riktig bil merke søn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 La ut noen bilder fra søndagen her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=615098 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå