Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me smells uggles in the moos..

Om den bilen der er såpass bra satt opp som han skriver, er det mistenkelig billig, med tanke på hvor absurde priser det er på hele,nogenlunde fine E30 325'er.

Men om det ER sant,er det jo en god deal for noen der ute.

Skrevet

Står at man skal ringe for pris. Sier seg selv at denne ikke går for 50.

Det er bare en måte å spare annonseutgifter på :wink:

Skrevet

Hva om prisen er sann da?

I verden utenom bimmers og bmwccn så er ikke gammal E30 fullt like attraktivt, selv om eier tydeligvis er en entusiast så kan det jo være at han lever i en forumfri verden hvor 49900kr for denne bilen verken er veldig billig eller overpriset.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk sender sms,er så utrolig useriøst..Samme som skjedde når jeg skulle selge sykkel også,skjønner hvorfor ikke folk gidder å svare.

Skrevet

Ikke gidder å svare? Fikk svar jeg... Det er en fyr på vei fra Stavanger nå. Han forlanger 60 inkl alt. Dvs felger. Det er mer useriøst å ringe og late som du er interessert dersom du faktisk ikke er det... :roll:

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor folk sender sms,er så utrolig useriøst..Samme som skjedde når jeg skulle selge sykkel også,skjønner hvorfor ikke folk gidder å svare.

Ikke vet jeg hvor gammel du er, men du lever i fortiden!

Skrevet

Ja er nok litt for gammel (28) :?

Er desverre alt for mange useriøse folk som sender sms å det har jeg selv merket.Men så klart,kommer jo an på alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...