bcRichard Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Såpass ja, må vell laste ned noe når jeg kommer hjem! Beste programmet som er laget! Clarkson er jo rå!
Just-turbodiesel Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 top gear er det beste som går på fjernsynet ja.. god humor og innlevelse, samt deres syn på bilinteresse i forhold til andre som ikke er det(f eks miljøvernere) er genialt, bra de tør å provosere så mye som de gjør.
oddis Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Top Gear har jo holdt på siden 1977 og fram til i dag så noen episoder må det jo ha blitt. Clarkson var i allefall med fra slutten av 80 tallet til slutten av 90 taller hvorpå han så hadde en pause før han var tilbake på tidlig 2000 tall Top Gear før og etter 2000 kan ikke sammenliknes. De gikk over til studioløsningen (ala det Broom nå håpløst prøver å etterlikne) med publikum og kjøretøyer, noe som gjorde at de ble et show med mye mer dynamikk og innlevelse. Dette vant de også mange priser for. Mest revolusjonerende TV konsept med fler. Clarkson ER Top Gear. De to andre klarer ikke helt å vispe opp den samme latteren alene, ennå jeg ler meg skakk av det åpenbare mangelen på praktisk forståelse fra alle gutta. James May er vel faktisk den mest størst faglig kunnskap om bil, til tross for at han spiller piano og bedriver all annen aktivitet man aldri skulle tro falle en bilentusiast naturlig.. Stikkerne til Clarkson er legendariske. Spesielt da det kommer noen hårsåre inngrodde tullinger som sender protestbrev. Han rotet vel også på seg rimelig greit med problemer da han ved to anledninger fortalte hva han mente om Paul McCartney ekskone whining i media. Han går også mye ut mot "nannykulturen" i England, der HMS nesten dreper all fornuftig utvikling, og mange offentlige myndighetspersoner får gjennomgå så det holder Han har også åpnet innrømmet han hadde over 300km/t i en tunell under London da han lånte en Bugatti Veyron. Det er helt klart at hvis han ikke hadde den status og makten han har så hadde han sittet med gjeld og fengselstraff opp til ørene...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 stemmer det.. jeg har lest bøkene han har skrevet, jeg vil påstå at det er mange episoder i de bøkene som er direkte støtende mot enkeltpersoner.. både blasfemisk og rassistisk, selv om det er satt i et humoristisk perspektiv. En ting er i hvertfall sikkert, man kommer ikke utenom det å bli "mobba" av han i bøkene, uansett hvem man er...
ullsokken Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Litt uenig med Clarkson her jeg da, mener at man helst bør rygge inn... +1 Denne linken var morsom. Takk for at du delte denne her Eirik. Bestevenninna mi som ikke er noe særlig bil frelst ELSKER top gear. Er det som er en av de beste tingene ved showet synes jeg, ,man må ikke kunne så mye om bil for å synes det er morsomt.
Fredrik 90 Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Glemmer ikke den gangen Clarkson satte en M5 Touring og en E65 AMG rett uttafor møtelokalene til en eller annen miljøorganisasjon Jeg og en kamerat gjorde noe liknende da vi så at Fredric Hauge var på samme bensinstasjon som vi skulle fylle på! Vi fylte begge 98 oktan og lot bilene gå på tomgang mens vi fylte. En A6 med V6er og en Chevrolet Tahoe med tørst V8er er jo ikke akkurat snille med miljøet! Og om han sa noe? Å jada, han kom bort med pølsa i handa og sa "Bare et lite tips! Steng av motoren så sparer dere miljøet bittelitt" Før det smeller kjekt fra kompisen min "Joda men jeg bryr meg ikke så mye om de greiene der, det er derfor jeg kjører Amerikansk bil som du ser" Huge får bare fram "Selvfølgelig" og et lurt flir før han setter seg i BioPower Sabben sin og kjører avgårde "Og den jævelen snakker som miljø som selv kjører Saab med Bensinturbo" kommer det nok en gang fra min Tahoe kjørende kompis
Sturlis Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Episode 2 var som vanlig genial ;D Var en konkurranse der, mellom en e36 m3, en mercedes 190 cosworth og en ford sierra cosworth. Hvilken bil som var raskest, mest praktisk mtp. plass osv. Gjett hvem som vant?
Lars89 Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Ikke den man håpte/forventa. Men var jo superseriøst som vanlig da
Just-turbodiesel Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Glemmer ikke den gangen Clarkson satte en M5 Touring og en E65 AMG rett uttafor møtelokalene til en eller annen miljøorganisasjon Jeg og en kamerat gjorde noe liknende da vi så at Fredric Hauge var på samme bensinstasjon som vi skulle fylle på! Vi fylte begge 98 oktan og lot bilene gå på tomgang mens vi fylte. En A6 med V6er og en Chevrolet Tahoe med tørst V8er er jo ikke akkurat snille med miljøet! Og om han sa noe? Å jada, han kom bort med pølsa i handa og sa "Bare et lite tips! Steng av motoren så sparer dere miljøet bittelitt" Før det smeller kjekt fra kompisen min "Joda men jeg bryr meg ikke så mye om de greiene der, det er derfor jeg kjører Amerikansk bil som du ser" Huge får bare fram "Selvfølgelig" og et lurt flir før han setter seg i BioPower Sabben sin og kjører avgårde "Og den jævelen snakker som miljø som selv kjører Saab med Bensinturbo" kommer det nok en gang fra min Tahoe kjørende kompis hahahahahahahahaha!!!!!! deT skulle jo vært filma!!!!!
Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 hahahahahahahahaha!!!!!! deT skulle jo vært filma!!!!! Ja det skulle vært filma! Det angra vi veldig på at vi ikke fikk dokumentert det på noen måte, men vi tenkte at han Huge bryr seg sikkert ikke! Da han kom mot oss med pølsa si og en avis under armen så tenkte jeg bare "Detta blir morro"
Just-turbodiesel Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 hahahahahahahahaha!!!!!! deT skulle jo vært filma!!!!! Ja det skulle vært filma! Det angra vi veldig på at vi ikke fikk dokumentert det på noen måte, men vi tenkte at han Huge bryr seg sikkert ikke! Da han kom mot oss med pølsa si og en avis under armen så tenkte jeg bare "Detta blir morro" ja men det er moro at folk tør i si sin mening sånn som han kompisen din!
oddis Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Det mest tragiske av alt er at miljøtalibaner som Hauge får gå løst blant folk. Hadde det vært hvilken som helst annen grunn enn for miljø han hadde kjempet hadde han sittet med forvaringsdom i fengsel. Makan til sivil ulydighet og oppfordring til sivil ulydighet fra en person skal man lete lenge etter.
noekult Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Han øker bevisstheten om miljø hvertfall, uansett hva en kan mene om handlingene hans... Jeg er nøytral, men han minner meg veldig om en terrorist... Verste jeg vet er ei kjerring utafor her som løp bort og skreik at jeg skulle slå av motoren, hadde akkurat satt meg i bilen og venta. "meh meh miljø meh meh meh" Takler ikke sånt naziprek. Hvertfall når vi bilkjørere blir sett på roten til klimaendringene... Faen.
bcRichard Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Vi i norge har ikke sjans til å endre klimautslippene! det er en veldig liten prosentandel i så fall. Det meste av miljøutslippene kommer fra store lasteskip elle va det nå heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå