D.C.V Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Vet dere om de har testet Ferrari 458 Italy og Den nye Porsche 911 turbo? Trenger noen anbefalinger på noen gode episoder
engen90 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Clarkson provoserer og gleder, men nå er islamistene sure på Clarkson... http://jp.dk/blitz/kendte/article2134723.ece - Dette viser, hvor meget han hader muslimer generelt og muslimske kvinder i særdeleshed, citerer avisen den muslimske præst Omar Bakri Mohammed for at sige. - Hvis han taler om muslimske kvinders ære, så kræver det, at muslimer svarer. Og hvis han ikke siger undskyld, risikerer han, at unge muslimer angriber ham fysisk, siger præsten. For en tulling, som vanelig er disse ekstrimistene kun ute etter å lage bråk. INGEN er så hårsåre
S.Arnesen Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Vet dere om de har testet Ferrari 458 Italy og Den nye Porsche 911 turbo? Trenger noen anbefalinger på noen gode episoder 458'n har ikke vært med enda i sesongen (som jeg kan husek). De har testet den nye 911 turbo cabriolet og "nye" gt3 rs
Paal_e34 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Vet dere om de har testet Ferrari 458 Italy og Den nye Porsche 911 turbo? Trenger noen anbefalinger på noen gode episoder Dette er noen av mine favoritter: En hel episode hvor de skal krysse Botswana. Sesong 10, episode 4. Prøver å bevise at British Leyland lagde noen gode biler. Sesong 10, episode 7. USA spesial. Sesong 9, episode 3. Prøver å lage biler som kan gå på land og på vann. Sesong 8, episode 3. Lager el-bil. Sesong 14, episode 2. Winter olympics special, dette foregår i Norge. Sesong 7, episode 7. Vietnam spesial. Sesong 12, episode 8. Alle episodene er egentlig geniale.
D.C.V Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Vet dere om de har testet Ferrari 458 Italy og Den nye Porsche 911 turbo? Trenger noen anbefalinger på noen gode episoder 458'n har ikke vært med enda i sesongen (som jeg kan husek). De har testet den nye 911 turbo cabriolet og "nye" gt3 rs Har du en www.streetfire.net link til disse episodene?
noekult Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Når testa de nye GT3 RS? Snakker du om den grønne i "verdens beste kjørevei" episoden?
Arild G. Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 stort sett alle episodene der programlederne får utfordringer er veldig underholdende synes jeg, som f.eks å kjøpe hvert sitt kjøretøy for en viss sum og så modifisere de. "how hard can it be??"
Wacman Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Utrolig kul da de skulle lage "billige politibiler" så britisk politi skulle slippe å kjøre diesel Astra'er.. En suzuki med "utfellbar spikermatte" en Alfa med sånne pigger jeg ikke husker navnet på sveiset på hjulene,så bilen nesten ristet i filler under kjøring, pluss en gammel,tung lexus. Turen gjennom Vietnam på moped er en av favorittene, FOR en tur det må ha vært! Misunner dem jobben deres en smule når man ser sånt.
Fredrik 90 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 En ting jeg har stusset på er at de tar av og til ganske nye eller fine biler og bygger om bare for morroskyld og galskap! Det er jo gøy for oss seere da men blir jo litt synd likevell da synes jeg. Som da de lagde hytte av en MB S klasse med fliser og peis med pipe opp av taket, eller dette når de lagde politibil av Lexusen, da de lagde racerbil av en Renault Avantime som er en sjelden bil eller når de herjer i filler gamle Jaguarer. Kanskje et tegn på prisnivået på biler i England kontra Norge Likte ikke da de kjørte i filler den hvite gamle 6-serien, det kunne de ha spart seg for!
S.Arnesen Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Når testa de nye GT3 RS? Snakker du om den grønne i "verdens beste kjørevei" episoden? Nei, den som Richard hammond testet i episoden som kom på søndag Selvom Hammond på en måte testet en gt3 rs i den episoden, så er jeg redd jeg blandet top gear og fifth gear. En av de nyeste episodene så tester Janson plato den "nye" gt3 rs nemlig, og jeg så den og den nyeste top gear episoden etterhverandre hehe
noekult Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Å ja. Insider tips: 458 Italia testen blir vist på søndag som kommer. Gled dere, har jeg fått høre!
Azeton Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Dæven Fredrik,det skulle ha vært meg du møtte ved den pumpa,med sønnen min i bilen..Tipper det ikke hadde vært jeg som spiste gjennom sugerør etter det. Jeg hadde sluttet å slå deg når du hostet blod,men det kun for å unngå drapsdom. Noen som både tror de skal røyke,samt ha motoren igang ved pumpa,som så skal slåss hvis noen sier til dem at det er potensielt livsfarlig,fortjener så mye juling at Sunaas sykehus blir neste stopp. Seriøst.. Slapp av man! Det der er jo direkte trussel.. Må legge til at jeg har tanket med bilen i gang selv. Men da var det 40minus grader ute! Har også snakket i telefon, men det er fordi jeg ikke har tenkt over at det er ulovlig. Fant det ut da en betjening kom løpene fortvilet mot meg
Paal_e34 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 http://www.kjendis.no/2010/07/27/kjendi ... /12731444/ Er det mulig å bli fornærmet av dette?
bcRichard Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Jeg syns det ble mye barnslig oppførsel av enkelte i denne tråden. Tror neppe dere er like tøffe face2face enn bak et tastatur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå