Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

idioter.

Om jeg går gatelags er jeg ikke intressert i å bli overkjørt av en stor dumper el.

Hadde de kjørt dem rundt på byggeplassen hadde saken vært en litt annen.

Skrevet

synes ikke dette var noe gøy. det er veldig lett å ødelegge for store summer med en anleggsmaskin.desuten kan du jo ta livet av noen. hadde jeg sett at noen hadde "prøvekjørt" en av mine maskiner så hadde det blitt bråk.

hva er en dampveivals som det står om?vi er da vel ikke på 1930tallet.!!!

Skrevet

Som sertifisert anleggsmaskinfører,sliter jeg med å se det "uskyldige morsomme" her. Det er rimelig heftige krefter i sving og bør ikke håndteres av ukyndige, SÆRLIG ikke i fylla.

Skrevet

Det er mye gøy man "ikke ser det morsomme i" når man legger til risiko og konsekvensfaktoren, men det betyr ikke at ting er mer kjedelig av den grunn. Jeg går utifra at de fleste har begått uvettige og risikofylte handlinger, så å trekke parallellen her er vel ikke så vanskelig. Nå forsvarer jeg på ingen måte å kjøre i fylla eller stjele anleggsmaskiner, men jeg ser absolutt gøyen med det.

Skrevet

Er dette problemet med byen? Man får ikke rast fra seg med en bil på jordet, så man går på anleggsmaskiner? :lol:

Nei, for å være seriøs så er jeg bare mest sjokkert over at en 24-åring ennå har behov for å gjøre slike "guttestreker" som han selv kaller det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...