jonmurern Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 noen som har bilder av evt sedan, 1stk med 19 1stk med 20 lurer litt på om jeg skal bytte eller senke e-39 takk på forhand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 20" med 10" og 11.5" i bredde Sikkert i det drøyeste laget for de fleste, men sykt rått. 19" er nok greiere å kjøre på og vil nok se bedre ut på de fleste biler.. Edit: La ved bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 ahhh....nydlig!!! hmm er kansje ikke lenger i tvil!!! men disse felgene gjør jo også mye!!! kjører jo 19 selv da men ikke helt 100 fornøyd tror jeg!! kansje det bare er senk jeg trenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Se på bildene i tråden min, jeg kjøre på 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 ahhh....nydlig!!! hmm er kansje ikke lenger i tvil!!! men disse felgene gjør jo også mye!!! kjører jo 19 selv da men ikke helt 100 fornøyd tror jeg!! kansje det bare er senk jeg trenger.... Flott E39!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Du trenger nok mere senk ja Bilen blir litt styltet med store felger og lite senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Du trenger absolutt ikke større/andre felger. Helt perfekt de som står på i dag. Men en liten senk hadde ikke vært feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå