Gå til innhold

E-61 Navi Pro Får ikke spillt av dvd plater hjelp?


Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har en 2007 E-61 med Navi Pro og HI.FI anlegget.

Jeg putter inn navi platen og den leser den,men ikke når jeg putter inn en film,noen som vet hvorfor og evt hva som må gjøres?

Inne på menyen på skjermen så står det FM CD DVD aux mm. Trykker på dvd men ingenting skjer.

Håper noen her inne på forumet har et svar på dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Det var rart. Er det bare Audi som kan spille filmer da?

Har en kompis som spiller film for barna i baksetet på sin audi A6,ingenting uoriginalt i hannes bil,så derfor trodde jeg at siden det står DVD på min meny at det skulle gå an å spille film.

Kansje jeg trenger en videomodul eller noe sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke spille film i E60/E61 uten uoriginal DVD-spiller.

(Er forøvrig rimelig sikker på at vår Audi med navi plus ikke kan spille DVD-plater i navileseren, men tror det har kommet mulighet for det på MMI 3G, altså det helt nyeste systemet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har en adapter(?) som gjør at man kan spille av DVD i skjermen. Dette fungerer dog kun når bilen står i ro. Ellers får du jo BMW Accesories meny, her har man en ekstra meny med kameraer rundt bilen, DVD etc. Hør med din lokale BMW forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har en adapter(?) som gjør at man kan spille av DVD i skjermen. Dette fungerer dog kun når bilen står i ro. Ellers får du jo BMW Accesories meny, her har man en ekstra meny med kameraer rundt bilen, DVD etc. Hør med din lokale BMW forhandler.

Takker for svar. Skal høre med min BMW forhandler neste gang jeg er der!

Hadde vært kjekt å kunne spille film til de baki bilen uten å ha dvd spillere baki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min F10 får jeg spilt av dvd både i navi skjermen og skjermene i seteryggen, det er navi professional og hifi professional om det har noe betydning, det bak heter vel bare underholdningssystem for baksete.. bildet i navi skjermen forsvinner om bilen ikke står stille men lyden er der.... blir ganske bra lyd med musikk dvd'er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min F10 får jeg spilt av dvd både i navi skjermen og skjermene i seteryggen, det er navi professional og hifi professional om det har noe betydning, det bak heter vel bare underholdningssystem for baksete.. bildet i navi skjermen forsvinner om bilen ikke står stille men lyden er der.... blir ganske bra lyd med musikk dvd'er
Ok,dette høres bra ut. :D

Jeg har navi proff og hifi proff så da er det vel håp for meg likevel.

Dette må jeg sjekke med min lokale BMW forhandler. Mulig det bare er en sperre/programering eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...