Dan Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hva er egentlig fordelen med disse viskerne? De virker noe skrøpelige og "lealøse". Min far har sånne på Mercedesen og han er ikke så begeistret for de.
Otis Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hva er egentlig fordelen med disse viskerne? De virker noe skrøpelige og "lealøse". Min far har sånne på Mercedesen og han er ikke så begeistret for de. De ligger bedre inn mot ruten i høye hastigheter samt at de skal vare vesentlig lengere, pga stivheten i bladet.
Johnny.fjetland Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Det var ikke det svaret vi ønsket oss alltid_bmw. som du sier vi må tenke kreativt. Kanskje gjøre som Otis sier kappe de av for så å sveise på en annen visker. Kanskje det går an å se om de viske armene til E60 kan passe på våre E39. er det noen som vet det kanskje???? Har utrolig lyst på de viskerene. Min saboer kjørte Audi 100 (desverre) og jeg kjøpte et par til henne. Hun var storfornøyd og når hun nå skiftet bil til Mitsubishi Galant (igjen desverre) så kjøpte jeg til den bilen også. Det irriterer meg at det skal være så vanskelig med våre biler. Bosh har jo laget til 3serien og de burde jo vite at 5 serien er poppuler bil og da burde de selvfølgelig lagd til den også. Vi får holde hverandre oppdatert dersom noen finner en løsning
Otis Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Tror nok at grunnen til at det ikke er laget til hverken e39 og e38 er at de har en veldig spesiell infestning til viskeren. Og da tenker jeg ikke på selve festet som er på midten, men alle de små tappene utover armen som skal støtte viskeren. Med denne løsningen så får man faktisk ganske bra effekt av viskeren og den holdes stabilt mot ruten selv i høye hastigheter 150 km/t ++.
alltid_BMW Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Er dem virkelig så mye bedre? Ja det synes jeg. Har kjørt i 8 år +++ med flate vindusviskere på andre biler, og det å måtte gå tilbake til vanlige viskere nå er ikke bra. Dessuten ser de flate mye mye bedre ut
Brasan Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Med denne løsningen så får man faktisk ganske bra effekt av viskeren og den holdes stabilt mot ruten selv i høye hastigheter 150 km/t ++. I 150 så holder det vel med med sånn rain kleer greie? sånn turtle wax opplegg du bruker på fronruta o.l. for å gjøre den mer vannavstøtende. Det har ihvertfall funka fjell for meg før Faktisk bare på Toyota Corolla jeg har opplevd at viskerne har flytta på seg p.g.a luftmotstand i høy hastighet. Var ikke noe problem med Bosch viskere på E34 i 180-200km/t ihvertfall. Men kanskje ikke det du tenkte på?
Otis Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Nja, jeg synes ikke det er noe bra med sånn rain-off. Det funker veldig bra i den første perioden, men etterhvert så ble det sånn film på ruta når viskerene ble brukt. Det var ikke noe særlig, så det slutta jeg med. Men jeg bruker det på siderutene.
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Nanolotus proff forsegling Funker gullegodt, jeg har ikke hatt noe problem med å få en film på ruta.. Har stort sett aldri brukt vindusviskere over 70 km/t.. over 40, ser du at regnet forsvinner saktere.
Brasan Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Nja, jeg synes ikke det er noe bra med sånn rain-off. Det funker veldig bra i den første perioden, men etterhvert så ble det sånn film på ruta når viskerene ble brukt. Det var ikke noe særlig, så det slutta jeg med. Men jeg bruker det på siderutene. Skal kline det på en gang i måneden mener jeg det står på flaska. Side rutene har jeg ikke testa det på. kanksje jeg skulle klint til med guffe på alle rutene samt front- og tåkelykter.
Alpejohn Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Jeg er og interisert i disse flate.. Hadde noe biltema greier på v70en, funket bedre en de vanlige synst jeg, men varte ikke så lenge.. Det som irriterer meg med vanlige viskere er at dem fryser om vinteren, så visker dem bare halve ruta!!!! Fy faen det er noe av det VERSTE med vinteren!
Otis Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Ja, det er en stor ulempe med e39 viskere. Man får ikke vinterviskere til å passe. Husker i "gamle" dager da jeg hadde en japse bil og bodde i nord, da var det fint med vinterviskere.
Alpejohn Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Noen som har prøvd her?: http://www.m-99.co.uk/Windscreen_Wipers ... ipers.html Hadde vært interesant og funnet ut om dem passer Har sendt dem en mail og spurt om dem kan garantere at dem passer, og om han kan ta et bilde av innfestningen
alltid_BMW Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Har sendt dem en mail og spurt om dem kan garantere at dem passer, og om han kan ta et bilde av innfestningen Spent på hva de svarer, keep us updated!
Johnny.fjetland Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Halloen alle sammen. Jeg fant ut at den koster ikke mer en ca 130 kroner så jeg har allerede bestilt et par. Skal legge inn et innlegg om de passer eller ikke når jeg mottar viskerene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå