madinho Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Er en 2004 moddel som har gått 53.000 Ingen rust , og orginale M-tech fra frabrikk. Jeg fikk bilen på Lørdag fra tyskland , så har ikke fått norske skilter enda. Kjøpte den på en veldig stor forhandler. Så har garanti , og da vet jeg også at kilometerstanden er riktig. Bilen var mye finere enn jeg hadde trodd! Den virker som ny. -Xenon -skinninteriør -sportsseter med sete varme -M skinn ratt -M Girkule -M Sideskjørt -M Frontfanger -M Bakfanger -M Felger -Takluke -Parkering sensor -Service historikk -Sentrallås Ting jeg vil gjøre : -Proffsote vinduene -Nytt eksos anlegg Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Flott bil:D få på M3 eksos, nye felger og speil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Pen helt lik min, men er jo ikke facelift så en 2004 kan det vel ikke være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madinho Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Ahaa , har du biler av din? Står at det er 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 det kan være en 2003 produsert sent i 2003, rett før facelift og at den kommer regga fra tyskland som en 04... men nei, det er ikke en Model Year 04..... strøken var den da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madinho Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Ja , tror det var en sen 2003 modell! Ja , er faktisk helt strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Pen bil! Kom ikke facelift i 03/03 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 kom ikke facelift sent 2001 ? i allefall med 2.2l motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 kom ikke facelift sent 2001 ? i allefall med 2.2l motoren Ikke til Coupe, det var vel kun til stasjonsvogn tror jeg! Jeg har 2003 model, januar. Det er prefacelift. Og takk og pris for d, ser jo mange ganger bedre ut enn en E46 Coupe facelift i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 uoriginal spiller? passet liksom ikke helt inn,ellers meget pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Gratulerer med knallpen bil Tyske importbiler er vanligvis utrolig fine. Ordnung muss sein! Litt senk, sorte blink og noen rundere speil er jo aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madinho Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ja , vet ikke helt hvorfor den spilleren er der! Men har kjøpt ny , den var ikke serlig fin den som sitter i nå ^^ Tror ikke jeg gidder å senke den mere om jeg må kjøpe nytt senkesett. Er temmelig fattig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå