garyOBACK Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Oppgraderte meg nylig fra førstebilen, 318is til 323ci, og merker meget STOR positiv forskjell!! er meget fornøyd med bilen til nå Utsyrsliste: -Farge: Stahlgrau, Stålgrå (Samme som Autofil M3'en) -M-Tech front -M-Tech tak innvendig (sort) -Sportstoler i delskinn med El. just m. Memory -El. Rullgardin i bakrute -Harman/Kardon Orginal stereo -Parkeringssensor -Senket 55/35 H&R -Scorpion Effektannlegg -K&N Konfilter -Hvite CCFL Ringer i Frontlyktene Bestilte deler: -Ekte 19" 8,5 og 9,5 Breyton GTP Gunmetall (Første sett i Norge solgt av Norsk forhandler ) -Continantal ContiSport3 dekk i 225/35R19 og 265/30R19 -Facelift LED Baklykter -Smoked frontblink -Nytt panser (pga ulykke, se lenger ned) -Ny V. Forskjerm (pga ulykke, se lenger ned) Planer: -Justerbart senkesett -M3 E46 speil -?? Kom ned forslag Bilder av bilen: Ulykken 4 Dager etter kjøp: Hadde en liten ulykke med bilen 4 dager etter jeg kjøpte den og endte opp med å måtte kjøpe nytt Panser, Skjerm og Blinklys Det som skjedde var at jeg skulle kjøre til byen på ettermiddagen på E18 ved Tvedestrand, møtte en hvit "smørboks-bil" med hestehenger etter, ser det spretter noe ut fra skjermen på henger. Det så ut som en stein med diameter på ca 5cm. Den traff fronten på bilen min i katapult fart. Stopper på neste busstopp og ble møtt med dette bildet Flere bilder kommer, når felgene og lyktene kommer i slutten av uken. Følg Med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 DETTA vakke feil Bare å fortsette i disse baner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 jeg har et sånt blinklys om du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Har bestilt begge nye i orginal look, bare sota/smoked falt lissom ikke helt i smak disse her syntes jeg :/ men takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Looking good! Men kan jo ikke løfte bilen! 55 er jo rimelig perfekt på E46 Noen rundere speil er jo aldri feil. Ekte E46 M3 er penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Kan du ta noen flere bilder fra siden? I sterk lys og ikke, driver å ser på fargevalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Utrolig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Må ikke heve den, fin høyde på den som den er Kommer til og bli bra med Breyton felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Denne blir garantert veldig stilig med de Breyton felgene Styggeste steinspruten jeg har sett på lang tid Kjedelig når slikt skjer. Ser frem til bilder med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Looking good! Men kan jo ikke løfte bilen! 55 er jo rimelig perfekt på E46 Noen rundere speil er jo aldri feil. Ekte E46 M3 er penest Hehe, blir ikke enda, men er nødt til det pga vintern, men tipper det blir Justerbart M3 speila ja, hadde glemt det, men det er et must.. Kan du ta noen flere bilder fra siden? I sterk lys og ikke, driver å ser på fargevalg. hehe, skal se hva jeg får til, kommer masse nye bilder når jeg får felga Denne blir garantert veldig stilig med de Breyton felgene Styggeste steinspruten jeg har sett på lang tid Kjedelig når slikt skjer. Ser frem til bilder med nye felger Ja, ser frem til det, kommer i morra eller Fredag Ja, er litt ulykkefugl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Rakk en liten photoshoot i dag etter de nye felgene kom på hva syntes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 ååååhh Liker ikke svart senter, men felgene i seg selv er så tøffe at det går greit Bra kjøp!! Ikke noe man ser hver dag disse hjula her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Blei utrolig bra! Lekkert design og matcha fargen din perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Jo takk til begge Felgene ser veldig mørke ut på bildene, men er i Gunmetall, så i sollys er de så å si identiske til fargen på bilen Første settet solgt av Martins.no, som så vidt jeg vet er den eneste importøren i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 LEKKERT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå