316 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Lyst til å lakke opp igjen fronten på Minien min du da? Er full av steinsprut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ser jo ikke hvordan felgene ser ut på litt avstand når de er sorte. Syns hvitt og svart er fint sammen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Lyst til å lakke opp igjen fronten på Minien min du da? Er full av steinsprut... Tja....Hva mener du m fronten da?! Fanger,skjermer og panser?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Er helt klart for hvitt og svart sammen, kontraster er helt konge... Fanger først og fremst, panser er ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Er helt klart for hvitt og svart sammen, kontraster er helt konge... Fanger først og fremst, panser er ikke så ille. Kunne ha sett på det først kanskje....ikke umulig vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Jepp jepp, den er grei! Send meg noe kontaktinformasjon på PM. Bare å trykke på "pm" ikonet under et innlegg jeg har skrevet... Har ferie fom tirsdag neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 røddig vogn dette ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Hva er greia med gule lykter? Ser flere kjører rundt med dette for tiden Franske biler hadde jo alltid gule lykter/lys tilbake på 60-70 tallet noe som også blei montert på biler importert inn i landet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Kan være at det ser veldig pent ut,på noen biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Hvit E46 touring må da være rimelig sjelden vare? Jeg likte denne veldig godt, men litt enig med dem som sier at andre felger kanskje hadde gjort seg. Så var det dette M-merket da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Hvit E46 touring må da være rimelig sjelden vare? Jeg likte denne veldig godt, men litt enig med dem som sier at andre felger kanskje hadde gjort seg. Så var det dette M-merket da... Felgene blir nok sittende.....men ser ut som jeg er nødt til å fjerne emblemet i grillen Kan da hvertfall se hvordan det blir..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Dæven! Godt jeg så denne! Så meget bra ut. Felgene var greie synes jeg Men emblemet i grillen må bort.. Ellers var det også kult med gul lyktefilm. Vurderer dette på min også. Er ikke så mange hvite E46. Hva er gjort med bilen? Senket noe mer enn original M-sport? Se på denne her forresten viewtopic.php?f=6&t=153374 Ikke så ulik din Legg gjerne ut bilder av interiør også. Ligger bilder av min i tråden min i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Knalltøff bil! Men, jeg må også si meg enig i at ///M-emblemet i nyrene må bort - hadde du hatt en E30 M3, så ja. Jeg syns det er veldig tøft med gule lamper, hvordan syns du lyset blir gjennom filmen? Har sett en annen blå bil med gul lyktefilm, og det så bra ut, så det er ikke heeelt fjernt at jeg kunne tenke meg det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Knalltøff bil! Men, jeg må også si meg enig i at ///M-emblemet i nyrene må bort - hadde du hatt en E30 M3, så ja. Jeg syns det er veldig tøft med gule lamper, hvordan syns du lyset blir gjennom filmen? Har sett en annen blå bil med gul lyktefilm, og det så bra ut, så det er ikke heeelt fjernt at jeg kunne tenke meg det selv Har ikke kjørt noe særlig i mørket enda,men ser jo at det blir litt gulere lys selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Hvor mye er denne senket? Og hvilket senkesett? Info på felger og dekk? Bredde, diamameter, innpress foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå