Gå til innhold

Min "hvite perle!" E46 320D Touring

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er greia med gule lykter? Ser flere kjører rundt med dette for tiden :roll: Franske biler hadde jo alltid gule lykter/lys tilbake på 60-70 tallet noe som også blei montert på biler importert inn i landet der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit E46 touring må da være rimelig sjelden vare? Jeg likte denne veldig godt, men litt enig med dem som sier at andre felger kanskje hadde gjort seg. Så var det dette M-merket da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit E46 touring må da være rimelig sjelden vare? Jeg likte denne veldig godt, men litt enig med dem som sier at andre felger kanskje hadde gjort seg. Så var det dette M-merket da... :D

Felgene blir nok sittende.....men ser ut som jeg er nødt til å fjerne emblemet i grillen :roll: Kan da hvertfall se hvordan det blir.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! :D Godt jeg så denne! Så meget bra ut. Felgene var greie synes jeg :) Men emblemet i grillen må bort.. Ellers var det også kult med gul lyktefilm. Vurderer dette på min også. Er ikke så mange hvite E46. Hva er gjort med bilen? Senket noe mer enn original M-sport?

Se på denne her forresten :)viewtopic.php?f=6&t=153374

Ikke så ulik din ;)

Legg gjerne ut bilder av interiør også. Ligger bilder av min i tråden min i signaturen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøff bil! :) Men, jeg må også si meg enig i at ///M-emblemet i nyrene må bort - hadde du hatt en E30 M3, så ja. Jeg syns det er veldig tøft med gule lamper, hvordan syns du lyset blir gjennom filmen? Har sett en annen blå bil med gul lyktefilm, og det så bra ut, så det er ikke heeelt fjernt at jeg kunne tenke meg det selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøff bil! :) Men, jeg må også si meg enig i at ///M-emblemet i nyrene må bort - hadde du hatt en E30 M3, så ja. Jeg syns det er veldig tøft med gule lamper, hvordan syns du lyset blir gjennom filmen? Har sett en annen blå bil med gul lyktefilm, og det så bra ut, så det er ikke heeelt fjernt at jeg kunne tenke meg det selv :D

Har ikke kjørt noe særlig i mørket enda,men ser jo at det blir litt gulere lys selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...