Jørgen Lie Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Kom over denne her på mobile.de http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3 Ikke heeelt min smak men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 heahea tror det er mer lønnsomt og kjøpe seg en e36 i dette tilfelle xD den ser jo ikke ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Bakenden så ikke SÅ ille ut da, men resten Han hadde byttet til E36 dasjbord å så det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Takk for at du ødela nattesøvnen min, da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Noen har prøvd litt for hardt å lage gull av gråstein... Gjennomført var den ihvertfall. Smaken kan jo diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Takk for at du ødela nattesøvnen min, da... Hahaa Noen har prøvd litt for hardt å lage gull av gråstein...Gjennomført var den ihvertfall. Smaken kan jo diskuteres Tenker vi sier at han har lagd gråstein av gull, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Syns ikke det var SÅ gale da. Gjennomført. Synes faktisk lyktene passet greit til resten av bilen. En annen farge så hadde det blitt enda bedre. Litt uheldig med vinga der da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 jeg skulle likt å se den uten den forferdelige stylinga, og bare med lyktene. Hadde jeg likt den da, hmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Må ha vært innvandrer i det landet som har satt sammen det der. Uff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Syns ikke det var SÅ gale da. Gjennomført. Synes faktisk lyktene passet greit til resten av bilen. En annen farge så hadde det blitt enda bedre. Litt uheldig med vinga der da men... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 oj, det der var en ny vri Men kan ikke akkurat si den rieger Testarossa breddinga er noe pen men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Jeg må innrømme at oppkastet ikke var langt unna :-& Ufattelig stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Nei, fytti æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Tenker vi sier at han har lagd gråstein av gull, jeg Sminka gris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå