liffi Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Kunne det ja;) Men er Bruks / Hærjebil. så er ikke så farlig. Fikk det BILLIG.. så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Prøvde ACS fangerene.. ikke den beste passformen, men det fikser vi Front Bak Litt for lang noen steder ja.... Prøvemonterte på "Bruksbilen" tror dette blir bra på den Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 ser nok litt bedere ut når det blir festa skikkelig, å lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 har trua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Dette blir bra Leiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 gleder meg til sommern, men freshe bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Gleder meg til å se den røde ferdig Var å henta Bredfront/panser og M5-plast til min i helgen Bare å finne noen som kan lakkere billig, eller så må jeg vente på feripenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Faan, dette her blir bra liffi ! : ) Godt å se du tar vare på tralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 uorg ACS fangere har ræva passform, igrunn ganske domt, men liker den e34en din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Gleder meg til å se den røde ferdig Var å henta Bredfront/panser og M5-plast til min i helgen Bare å finne noen som kan lakkere billig, eller så må jeg vente på feripenger Så dette Vill ha bredfront selv. men må nok vente litt nå.. ( Stjele Bredfronten til far ) haha Faan, dette her blir bra liffi ! : ) Godt å se du tar vare på tralla Begynner å komme seg nå ja passer så godt på den så ! Glad i denne bilen uorg ACS fangere har ræva passform, igrunn ganske domt, men liker den e34en din;) Nei Kødder du !!! Fant ikke noe org. fangere. M5 front osv er det så mange som har. så, sliter heller ræva av meg for å få Detta til å passe. har ikke sett mange E34 med ACS ! Takk til dere alle for god tilbakemelding Alltid like stas ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 hadde det på min første bil liker den stylinga best:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Gleder meg til å få den på Bilen. skal begynne å kutte - slipe - skru - lime - banne å skrike i morgen ! Blir stas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Dette er et Hælvette å tilpasse for å si det pent!! Passer på en side, men den andresiden er jo heeeelt på tur... Så hoppa over til den svarte. fikk i såsi resten av interiøret. men bakseter passer selfølgelig ikke:( Festene er ikke like så.. Baksetene gjør vi bare slik med.. "Kastes inn" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Synd det ikke passa da :/ Ser jo ut som det er touringbaksete du har fått tak i. Vet noen sedan kom med nedleggbar rygg da, mulig det er den typen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå