///MPower Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 kordan gjorde du det med shadowline listene? skal til med og montere på min også, har nye klips osv, men hadde vært kjekt og vite hvordan de skal sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Jeg møtte deg ved Gaupa i dag, lørdag formiddag - meget pen bil. Husker jeg satt og vurderte den før du kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 kordan gjorde du det med shadowline listene? skal til med og montere på min også, har nye klips osv, men hadde vært kjekt og vite hvordan de skal sitte. PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Jeg møtte deg ved Gaupa i dag, lørdag formiddag - meget pen bil. Husker jeg satt og vurderte den før du kjøpte den du gjorde det ja! meget fornøyd med bilen.. blitt noe bedere siden jeg kjøpte den synes jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Det speedometeret er veldig stressende og se på.. Selge det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Det speedometeret er veldig stressende og se på.. Selge det igjen? Selger ikke ting jeg lar ting å div deler bare ligge. vet aldri hva man får brukfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Ny spylt å fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Sånn en e34 skal sjå ut! Veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Sånn en e34 skal sjå ut! Veldig fin! Jo takk ! Blitt fornøyd med den nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Meget pent! Har du plan for sideskjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Planen er ACS sidekjørt, men er ikke så lett å finne desverre.. ikke til overkommelig pris i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 ACS er selvfølgelig å foretrekke, men vanlige mtech tror jeg blir fint også. Er jo et veldig enkelt design, men gjør sykt mye for helheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Tenkte å finne noen M5 Skjørt i nød ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Noen som veit hvor man fårtaki ACS Speedometer? finner ikke noe på Ebay eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Lyst til å få den litt lengere ned foran!! men da blir den ubrukelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå