Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv

liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Feit bil som sagt. Jeg hørte og så deg på midtveien på mandag ettermiddag da du kjørte forbi en MB Sprinter på sletta før Teigen. Hørte en rekkeseks på høyt turtall bak meg (jeg gikk :oops: ), og tippet med engang M20 eller M50. Og der kom du flyvende lavt over telehiven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit bil som sagt. Jeg hørte og så deg på midtveien på mandag ettermiddag da du kjørte forbi en MB Sprinter på sletta før Teigen. Hørte en rekkeseks på høyt turtall bak meg (jeg gikk :oops: ), og tippet med engang M20 eller M50. Og der kom du flyvende lavt over telehiven :)

Mulig det;) Hva gjør du ute å går midt utpå der for a? !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det;) Hva gjør du ute å går midt utpå der for a? !

Holde seg i form vettu :wink: Også slipper jeg å sponse Oljeselskapene...

Smart!! Kanskje begynne å gå litt selv! Hmm.. får vell fortsette å KJØRE til Treninga, å gå på sånne Møllemaskiner i stedet for å trene styrke da. hah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig grei å få av ja :) Nei, Skjer ikke mye Christian ! Driver å sjekker litt under bilen da. Skal bytte noen foringer å Stag osv. så måtte se hva som var gåent. måtte ta av fronten for å komme opp på disse bukka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort litt med den Rød i dag da . . Måtte først "Låne" litt deler fra delebilen :) siden det er Mye Nye deler på den.. Har ikke bilder av alt som er bytta, gidder ikke dokumentere ALT som blir gjort..

så da ble det noen Nye foringer foran, kan si det var deilig å få bytta dem nå..

bxdy8vhcez5xi3sdt2ya.jpg

Fant jeg fant

9i54ptngwchx06xowlga.jpg

am2h97dwxtacpkqltw6x.jpg

jbb7f07z9d262zx1j157.jpg

et3qtgc37dji72hwsrz8.jpg

Begynner å bli noen biler i hagen her nå !!!

binvhoxoe31ns1kwxpg1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe Gravgård nei :) Bare den svate som snart skal hives.. bare flytte over det meste i den Lilla bimmern som også står i hagan! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...