Werther Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Feit bil som sagt. Jeg hørte og så deg på midtveien på mandag ettermiddag da du kjørte forbi en MB Sprinter på sletta før Teigen. Hørte en rekkeseks på høyt turtall bak meg (jeg gikk ), og tippet med engang M20 eller M50. Og der kom du flyvende lavt over telehiven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Feit bil som sagt. Jeg hørte og så deg på midtveien på mandag ettermiddag da du kjørte forbi en MB Sprinter på sletta før Teigen. Hørte en rekkeseks på høyt turtall bak meg (jeg gikk ), og tippet med engang M20 eller M50. Og der kom du flyvende lavt over telehiven Mulig det;) Hva gjør du ute å går midt utpå der for a? ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Mulig det;) Hva gjør du ute å går midt utpå der for a? ! Holde seg i form vettu Også slipper jeg å sponse Oljeselskapene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Mulig det;) Hva gjør du ute å går midt utpå der for a? ! Holde seg i form vettu Også slipper jeg å sponse Oljeselskapene... Smart!! Kanskje begynne å gå litt selv! Hmm.. får vell fortsette å KJØRE til Treninga, å gå på sånne Møllemaskiner i stedet for å trene styrke da. hah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Fint at hele fronten må demonteres for å komme opp på bukker osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Kjenner til den Men den er jo relativt grei å få av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 hehe, hva skjer nå a liffi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Veldig grei å få av ja Nei, Skjer ikke mye Christian ! Driver å sjekker litt under bilen da. Skal bytte noen foringer å Stag osv. så måtte se hva som var gåent. måtte ta av fronten for å komme opp på disse bukka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 De felgene der skulle vert orginale på alle e34! er som skapt for dem! perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 De felgene der skulle vert orginale på alle e34! er som skapt for dem! perfekt Kunne ikke vært mere enig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Fått gjort litt med den Rød i dag da . . Måtte først "Låne" litt deler fra delebilen siden det er Mye Nye deler på den.. Har ikke bilder av alt som er bytta, gidder ikke dokumentere ALT som blir gjort.. så da ble det noen Nye foringer foran, kan si det var deilig å få bytta dem nå.. Fant jeg fant Begynner å bli noen biler i hagen her nå !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 det er når jeg sitter å ser på sånt att jeg kjenner jeg savner 34`n min du har i allefall ei kjerre som ser meget grom ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Meget grom denna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Hehe, E34-gravgård du har der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Ikke noe Gravgård nei Bare den svate som snart skal hives.. bare flytte over det meste i den Lilla bimmern som også står i hagan! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå