liffi Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Bilen blei litt høyere etter Demper bytte Kjedelige greier !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Noen som har erfaring med disse produktene? http://www.dynamixdyes.com/buyonline.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Nydelig bil!! har en 525i e34 selv som jeg skulle ønske så slik ut!! Hvor kjøpte du sota tåkelys foresten? Hva slags senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Takker ! Tåkelysene hadde jeg liggende. står på Apex dempere / Fjærer med justerbar hardhet, veit ikke eksakt hvor mye den er senka, men dette Står i vognkortet beklager at det tok litt lengere tid. men, står ikke eksakt hvor mye bilen er senka, men i Vognkortet sto det "Godkjent med senkesett Apex.Ant.Vindinger Foran 5.5 Bak9.5. Høyde hjulsenter/hjulbue. Foran : 34.5 Bak : 33.5 . . .Håper du skjønner mer av det en jeg Demperene foran bytta jeg på fredag (Bilstein) så den er desverre blitt høyere foran! håper den synker så den blir som før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 vet du hvor tåkelys var kjøpt? klarer ikke og finne sotede tåkelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 nei det veit jeg ikke.. er ikke di orginale tåkelysa litt sota?! mener di andre jeg også har er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 nei det veit jeg ikke.. er ikke di orginale tåkelysa litt sota?! mener di andre jeg også har er det. Det er bare og se på mine også, de er orginale og ser litt sota ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 jepp! Di jeg harpå nå er noen jalla tåkelykter. orginale ligger i garasjen. må få bytta snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 ble ikke ///M motor denne sessongen, men får duge dette! så får vi se hva neste år Bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Åssen turbo er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 er faktisk ikke helt sikker på åssen som følger med. men skal ha på noe annet. men hvilken er jeg ikke helt sikker på enda Får ikke delene før noen dager! får oppdatere litt mere da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Fy fader, den fronten der sitter som et skudd på e34, utrolig rå bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 jo takk for det e34 kler ACS. er vell bare den å M front som passer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 vet du hvor tåkelys var kjøpt? klarer ikke og finne sotede tåkelys... Schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 vet du hvor tåkelys var kjøpt? klarer ikke og finne sotede tåkelys... Schmiedmann.no vil ikke ha slike "jalla" lys, hadde mer i tankene noen originalsotede, men om de originale er sotede, burde de fungere. har jo faktisk sotefilm fra lamin-x liggende, så vi får se hva tiden bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå