Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv

liffi
 Share

Anbefalte innlegg

turbo bruker eksosen til å drive turbinen, mens en kompressor blir drevet av en reim via veiva for å komprimere luft.

Begge har jo samme jobben, gi motoren mere luft :) får jo henta ut mye mere hester med en Turbo !

skulle egentlig ha Turbo, men var så mye styr med det kittet jeg fant, så kom over denne kompressoren! å da ble det Presse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toppdeksel pakninga lakk bittelitt, så den måtte ordnes .. venter nå på resten av delene til Kompressoren , så satser på prøvetur til helgen :)

hwvpu5skim8iap9fl6k2.jpg

rll2ncotlzj3nelw2khk.jpg

ifd4of5rxr9ux34vvjwk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo bruker eksosen til å drive turbinen, mens en kompressor blir drevet av en reim via veiva for å komprimere luft.

Begge har jo samme jobben, gi motoren mere luft :) får jo henta ut mye mere hester med en Turbo !

skulle egentlig ha Turbo, men var så mye styr med det kittet jeg fant, så kom over denne kompressoren! å da ble det Presse:)

Kan ikke sammenlignes spør du meg. Kompressoren lader helt fra bånn mens en turbo trenger trykk. Med kompressor har du krefter hele veien! 8) Gratulerer med kompressor btw, tror ikke du blir skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye arbeid å bytte pakninga eller? :)

ikke store jobben nei ;) gjort på 1.2.3 !

som erik sier, er bare å skru av toppdeksel .

Kan ikke sammenlignes spør du meg. Kompressoren lader helt fra bånn mens en turbo trenger trykk. Med kompressor har du krefter hele veien! 8) Gratulerer med kompressor btw, tror ikke du blir skuffa.

mht til det så kan det ikke sammenlignes, det jeg mente var at Turbo å Kompressor er like ved at begge har jo samme jonn, Gi motoren mere luft :)

Men nei, tror nok ikke jeg blir skuffa ! Gleder meg til å montere :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten oppdatering! fikk montert kompressoren i dag, venter fremdeles på BTR, Reim å dump. + noen slanger. dette kommer forhåpentligvis i morgen !

5dz4dwyvlvt6hdth3w75.jpg

yqtg02oobt1thuzocl8c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filtere skal legges på undersiden å frem! satt det bare der for å se egentlig. er jo ikke i nærheten av ferdig tilpassa. skal ha nye slanger etc.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...