CV-Erik Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Høres bra ut Mye gamp ca blir det nå da? Burde flytte seg ganske greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 mener å ha lest et sted at med 0.6 får man rundt 280hk (Rett meg noen om jeg tar feil) Edit: blir vell mere lading neste år. muligens bygging av motor i vinter med litt smidd innmat etc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 steike fin kompressor! dette her blir bra, gleder meg til film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 dæven... blir saker nå! jeg burde nesten tatt meg en tur ut å titta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Ser meget bra ut Leif Skal ikke si noe sikkert, men mener at jeg leste 270 hk et sted, men vet ikke på hvilket trykk. Mye mulig 280 på 0,6 er riktig. M50 tåler jo mye de, så med smidd innmat kan du dra ut mer enn nok hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 fant en film på youtube.. M50 i e30. han kjørte med 0.45. samme kompressor, å det var 265hk. så virker da lovende;) men vi får se i kveld da. åssen dette fungerer ! Chris_325iM - bare å ta turen det. blir mest sannsynelig ferdig i dag eller i morgen. så da skal det prøvekjøres!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 dette blir kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 De går fort unna her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 fikk SELFØLGELIG ikke resten av delene.. så da står jeg her da ! får nesten se hva jeg klarer å ordne. Må nesten finne ut hvor lang reim jeg trenger, men er ikke bare bare å måle seg fram til det. !! klarer ikke vente til uka eller. Faen.... rimelig forbanna nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 fikk SELFØLGELIG ikke resten av delene.. så da står jeg her da ! får nesten se hva jeg klarer å ordne. Må nesten finne ut hvor lang reim jeg trenger, men er ikke bare bare å måle seg fram til det. !! klarer ikke vente til uka eller. Faen.... rimelig forbanna nå. Tau rundt, så måler du lengden på tauet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 bra man har en Fetter som er smart Da blir det måling, å rett til biltema å handle reim. blir kanskje montering i kveld likevell !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 ble oppstart da men reima var for kort, så Dyno får ikke lading,, så må flytte om hjulet så dynoen får mere flate av reima! så da får jeg bare vente på pakke fra posten. Må litt mere modifisering av slanger å etc.. men det får taes i morgen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 liten test før vi satt på slanger.. måtte bare sjekke at alt gikk som det skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 mener å ha lest et sted at med 0.6 får man rundt 280hk (Rett meg noen om jeg tar feil)Edit: blir vell mere lading neste år. muligens bygging av motor i vinter med litt smidd innmat etc! Sånn grovt regna kan du si originalt hk gange 1.6 Minus det det kreves å drive pressa og det tallet vet jeg ikke på Rotrex. Eaton skrukompressor som jeg har holdt på med "tar" ca 30 hk men din er nok lettere å drive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 da lærte vi noe idag å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå