Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv

liffi
 Share

Anbefalte innlegg

mener å ha lest et sted at med 0.6 får man rundt 280hk (Rett meg noen om jeg tar feil)

Edit: blir vell mere lading neste år. muligens bygging av motor i vinter med litt smidd innmat etc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en film på youtube.. M50 i e30. han kjørte med 0.45. samme kompressor, å det var 265hk. så virker da lovende;) men vi får se i kveld da. åssen dette fungerer !

Chris_325iM - bare å ta turen det. blir mest sannsynelig ferdig i dag eller i morgen. så da skal det prøvekjøres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk SELFØLGELIG ikke resten av delene.. så da står jeg her da ! får nesten se hva jeg klarer å ordne. Må nesten finne ut hvor lang reim jeg trenger, men er ikke bare bare å måle seg fram til det. !! klarer ikke vente til uka eller. Faen.... rimelig forbanna nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk SELFØLGELIG ikke resten av delene.. så da står jeg her da ! får nesten se hva jeg klarer å ordne. Må nesten finne ut hvor lang reim jeg trenger, men er ikke bare bare å måle seg fram til det. !! klarer ikke vente til uka eller. Faen.... rimelig forbanna nå.

Tau rundt, så måler du lengden på tauet? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra man har en Fetter som er smart :applause:

Da blir det måling, å rett til biltema å handle reim. blir kanskje montering i kveld likevell !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble oppstart da :) men reima var for kort, så Dyno får ikke lading,, så må flytte om hjulet så dynoen får mere flate av reima! så da får jeg bare vente på pakke fra posten.

Må litt mere modifisering av slanger å etc.. men det får taes i morgen .

lqlwag7zxvhhpvgqrhrl.jpg

4kkc356p8utwdnjyjbof.jpg

dxxu3fmkid7s7elnucgi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener å ha lest et sted at med 0.6 får man rundt 280hk (Rett meg noen om jeg tar feil)

Edit: blir vell mere lading neste år. muligens bygging av motor i vinter med litt smidd innmat etc!

Sånn grovt regna kan du si originalt hk gange 1.6 Minus det det kreves å drive pressa og det tallet vet jeg ikke på Rotrex. Eaton skrukompressor som jeg har holdt på med "tar" ca 30 hk men din er nok lettere å drive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...