Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Var ikke lenge siden jeg gjorde det faktisk.. så er sykt hvor fort møkka kommer!!

Men bilen skal få shine så snart dette er ferdig. voks å full rens av interiør osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice :)

Lest litt på tråden din, så filmen også... gleder meg som bare det å få dette oppe å går ;) Men, kunne du lagt ved et bilde på hvordan du har festa reima? når jeg satt den på, fikk jeg problemer med at dynoen ikke lada..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det gjort litt i dag å.. fikk montert alt, men endte med at en av dysene lekker bensin!! fant brått ut dette ved prøvekjøring. å jeg må fåtaki noe rør, så jeg får minst mulig sjøter, for det ble VELDIG mye av det.. men nå veit vi iallefall hvordan div bøyer etc skal være.. sånn ca !

h3o99m1aittnkl78ocv6.jpg

xkym8o43plx2411lvrq9.jpg

mzolhv13s9jch48b5mwj.jpg

0sgzowrfqhooumabsrqi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begynner det å ligne på noe her :) mye halveis med ledninger / Slanger, men finpussen tar jeg senere.. så, ja jeg veit det ser stygt ut oppi her. men som sagt, skal bli bedere, med helsveisa rør, istedet for disse blåslangene!!

b8rk0af4ufxvt32w0xhk.jpg

a39exkep3fukoip8stmp.jpg

Så etter drøye 30 min med prøvekjøring skjedde selføgelig dette !

5hnyjqlsktmmmk25e9y4.jpg

SÅÅÅÅÅ etter jeg fikk taki en annen pumpe fra e32 730 begynte den å ryke litt mørkt bak ved gasspådrag, å fjuske ved fult pådrag.. hva f... kommer det av? for mye bensin? justerte BTR på min, men ryker å fjusker fremdeles !

Noen som veit hva dette kommer av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min går ikke i noe nødmodus. det som er. går som en klokke på tomgang, å ved litt gass pådrag, men så fort jeg klemmer på, begynner den å ryke bak, å fjuske ! får prøve å sjekke litt mere i morgen. orker ikke mere for i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...