liffi Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 savner min jeg og. var 7mnd nå den 8.januar åssen klarte du å miste den så lenge?! Godt du snart har den tilbake da, så M535`n får lufta seg til sommeren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Savner sommeren!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Her får du noen i litt bedre kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Welcome to the club! Har heldigvis fått tilbake lappen jeg da, men er rimelig surt og miste den! Får håpe det går greit med jobben osv Fin e34 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Ja, den så veldig bra ut! Original lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Jo takk for det! Så vidt jeg vet å har sjekka, så virker den orginal Godt vedlike holdt. Snart tid for full lakk shine polish osv snart sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 3mnd å 5000,- i bot. var faktisk ikke så ille som jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Det går fort bare du finner på noe å gjøre om dagene. Lykke til en kompis av meg mistet lappen i 16 mnd, jeg satt på da... Kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 16 mnd? Hvordan klarte han det?? den er kjip. Ja, jeg må finne på noe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 147 km/t i gjennomsnitt i 80 sonen 16 mnd + 2 uker ''fotlenke''.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Det suger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Møtte deg jo rett før du mista lappen, det var heftige forhold den dagen/kvelden! men, mens vi er inne på emnet! Jeg mistet lappen i 6mnd(redusert til 5) +9000 bot.... Nå er det 23 dager igjen til sperrefristen er over! Vet noen hvordan jeg kan få bestilt oppkjøring nå (så den finner sted så tidlig som mulig etter straffetiden)? vil helst sleppe å vente så lenge etter 17.mars.. alt jeg fikk gjøre før tida på trafikkstasjonen var teoriprøve, men på oppkjøring lå det inne noe dårlig vandel hjelper det å ringe politiadvokaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Er det ikke bare å bestille oppkjøring a? Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Kanskje man må søke om førekort klasse B og få den vanlige vandelsjekken hos Politiet før oppkjøring kan bestilles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Kanskje det ja!.. det er bare å sjekke opp det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå