Haug530D Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Har kjøpt meg noen blinklyspærer som er sånn Chrome/silver hos Haugland.biz, men de tappene som skal i sporene står ikke likt som på de orginale, hva kan jeg gjøre med det? regner med det ikke er noe sjakktrekk å file bort den ene tappen, da blir det vel hull der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgnils Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Bare fil bort en tapp på pæra ,har gjort det samme selv og pærene sitter fortsatt godt etter ca to år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Hva skjedde med å sjekke før man bestiller? Har fila av før jeg og.. Men har lært, og sjekka før jeg bestilte til 5'ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Bare fil bort en tapp på pæra ,har gjort det samme selv og pærene sitter fortsatt godt etter ca to år Jepp, var det jeg gjorde til slutt, fungerte det og det virker som om pæra sitter godt, men det lyser jo mye dårligere enn de som satt der fra før, men er vel ikke annet å vente fra sånn Kina jalla mekk, noen som vet om Phillips sine Silverline lyser like bra som de vanlige orange pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Jeg kjøpte Osram Diadem fra powerbulbs.com De lyser bra, ikke slik som kina-chromma lamper lyser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Jeg kjøpte Osram Diadem fra powerbulbs.com De lyser bra, ikke slik som kina-chromma lamper lyser.. Tror jeg prøver Phillips sine Silverline, sånne blå pærer blir litt for mye jallamekk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Selv så jeg på disse bildene før jeg tok valget.. phillips silvervision vs osram diadem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 kjøpte mine på gs jeg iaff. pakken så veldig kina ut men pærene ser nice ut og lyser bra. er chrome farge på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå