Gå til innhold

Min E30 - Oppdatering med bilder, side 8.

rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan jo ikke være så ille, det som var på dørene ser for meg ut som at det er noe som kan poleres vekk, og en ny forskjerm så er det jo nokså i boks igjen. håper det ornder seg da

Håper det ordner seg jeg og.

Bulker kan ikke poleres bort ;) Skeiv forstilling og 3 ødelagte felger er også litt å ta tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo ikke være så ille, det som var på dørene ser for meg ut som at det er noe som kan poleres vekk, og en ny forskjerm så er det jo nokså i boks igjen. håper det ornder seg da

Håper det ordner seg jeg og.

Bulker kan ikke poleres bort ;) Skeiv forstilling og 3 ødelagte felger er også litt å ta tak i.

:lol: så feil kan man ta.. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Venter ennå på forsikringsgreiene. Motparten skriver i sin skademelding at jeg nektet å samarbeide i sammenfletting av to felt, og at jeg gjorde det med vilje.............

Festlig eventyr det som sto der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånt har jeg opplevd før ja, når det har skjedd så er dem hyggelige og enige i hva som har skjedd, så kommer skademeldinga og plutselig er det noe helt annet som har skjedd, har selv opplevd at motpart har jugd så mye at skylda falt over på meg, fikk en kompis til og vitne for seg også. selv om ut i fra tegninger og forklaringen hans så skulle jeg ha hatt skader på helt andre steder på bilen min, men det hadde ingenting og si, for han hadde vitne... får håpe det løser seg på en hyggelig måte for deg i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist med bilen. Jeg håper du får orden på oppgjøret og at bilen kommer på veien igjen.

NB! Skademelding MÅ bestandig forfattes og underskrives på stedet, sammen med bildedokumentasjon, dersom det lar seg gjøre. Det er alt for mange uærlige kukskaller der ute til at det er verdt å ta sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB! Skademelding MÅ bestandig forfattes og underskrives på stedet, sammen med bildedokumentasjon, dersom det lar seg gjøre. Det er alt for mange uærlige kukskaller der ute til at det er verdt å ta sjansen.

men i dette tilfelle så stoppet ikke sjåføren av bobilen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...