rolfi Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Er interessert om de er med varme, som fungerer. Kunne du sjekket og sendt meg en pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Nyeste oppdatering: Takstmann mener at bærearmen bak på venstre side må byttes. Får igjen bilen fra verksted i romjulen <3 Kunne for all del gjort det selv, men når det ikke koster meg en eneste krone, kan jeg like så greit slippe Får igjen for felg, dekk og speil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Hehe. Beklager at jeg ler litt Rolfi. Men SPREKK?? Synes du var litt snill i ordvalget der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Fyfaen for et stuk!! Finnes mere strøkne e30'r i landet, men denne var bare helt vilt rå på en ubeskrivelig måte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Hehe. Beklager at jeg ler litt Rolfi. Men SPREKK?? Synes du var litt snill i ordvalget der. You say potato osv. Den har jo på sett og vis sprukket. Sier jeg knust, virker det så overdramatisk Fyfaen for et stuk!! Finnes mere strøkne e30'r i landet, men denne var bare helt vilt rå på en ubeskrivelig måte! Takk for det Som jeg har sagt tidligere (har kanskje forsvunnet innimellom alle ulykkene bilen har vært borti), så gjør jeg det beste utav bilen slik den er Selv om den begynner å få endel påkost etterhvert Må kanskje vurdere å ta de bakskjermene til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Denne var faen meg tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Denne er helt rå!! Få den opp til e30treffet i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Bilen er for(faen)fulgt av ulykke.. Påkjørt igjen.. Denne gangen var det ingen diskusjon om skyld da... Han kom over i feil kjørefelt og kjørte i bilen slik speilet knuste og felgen sprakk..... Så nå er jeg på jakt etter ÉN stk Kerscher Carmona 9x16 og ETT stk elektrisk speil med varme på førersiden. Anyone? Ulykker osv siden høsten 2010 er altså: Høsten 2010 - Påkjørt av bobil som stakk av og lagde et helt jævla eventyr i skademeldingen. Ble skylddeling pga. ingen vitner. Vinteren 2010 - Innbrudd og tyveriforsøk - Ødelagt dørlås, tenningslås, rattdeksler osv. Høsten 2011 - Påkjørt av Volvo 850. - Knust felg og speil - Han stakk ikke av og innrømmet all skyld. Det der ordner litt superlim ikkeno problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 Det der ordner litt superlim ikkeno problem! Bare å klippe ut delen som mangler fra en isboks og lime det på. Jeg er på jakt etter et stort glasskap jeg kan ha i stua og sette felgen inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Jeg fikk helt plutselig gløden over meg igjen, til å fortsette med bilen. Nå har jeg altså: Satt på stabstag bak Byttet foring i diffen Hengt på ny eksos Byttet bunnpanne Byttet travers Satt på JOM coilovers i sandblåste og hammerlakkmalte fjørbein Nye hjullager foran Byttet en haug med kjøleslanger Hengt på skvettlapper Satt på leppe under BBS-fronten Satt i nytt innvendig speil med leselys Trekt opp panelet over solskjermene Satt i diskanter i dørene Powerflex i bærearmene foran Satt på skliplate under bunnpanne og tannstang Byttet pakninger på baklyktene Og helt sikkert noe til Work in progress bilder: Skvettlappene og eksosen henger skeivt, I know. Eksosen var av en eller annen grunn ganske fæl å henge opp. Midtpotta klemmer seg liksom opp i karosseriet istedet for å henge ned og dingle slik midtpotter pleier. Unnskyldningen for skvettlappene er at de akkurat for øyeblikket ikke er festet ute ved skjermene, kun innerst Nå gjenstår det bare å montere den ene lykten, få på sommerdekk og sånt småplukk, så er bilen klar for enda en sommer i noreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Bra framgang her! Utrolig hvor mye senk og felger har å si! Hva skulle du hatt for å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Takk for det Bilen er verdt mer for meg, enn den er realistisk sett. Karosseriet er på visse steder utrolig dårlig, så i verdi er ikke bilen verdt stort mer enn delene som står på den. Den har allikevel vist seg å være ekstremt pålitelig og jeg har kjørt omtrent problemfritt de 2 årene jeg har hatt den, derfor er den verdt mye for meg som en nr. 2/reserve/artigbil. Så det blir nok aldri salg av denne, vil jeg tro. Går med tanker om å få byttet bakskjermer og sveiset opp gulvet, men det er på sikt, om det i det heletatt kommer til å skje. Time will show. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Det skjønner jeg veldig godt. Jeg har selv hatt det slik med flere biler. Jeg har vurdert E30 selv som brukis, men føler det blir litt for gammelt. Kjedelig å ikke ha servo, elektriske ruter / speil, varme i seter i en brukis. Nå syns jeg din var godt utstyrt, men mange E30'er som ikke har snurten av utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Enig der. El vinduer, sentrallås, servo, el speil, el takluke og varme i spylerdyser og speil hører liksom til på en bruksbil, spesielt om den skal kjøres hele året. Setevarme er for min del ikke det viktigste, helt sikkert fordi jeg ikke er vant til å ha det I skinnseter er det et absolutt must da, hvis bilen skal brukes annet enn på sommeren. Ikke at de grønne tøysetene mine er noe spesielt varme på vinteren, men de holder ikke -18 grader slik skinn gjør Kanskje jeg skal trekke setene i samme stoffet som plata i taket Kan legge ut bilde av den senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Her er plata i taket. Vinylen hadde begynt å slippe overalt, så var nede på hobbybutikken og så hva de hadde av materiale til å trekke det med. Der kom jeg over "bjørnepels" veldig mykt og brunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå