tommyheimberg Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Ko ta bilder:-), noe treff i sommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Aldri i verden om det blir bilder av den i original høyde Blir den EU-godkjent så kanskje det blir noen treff i sommer, men ikke sikker. Mulig jeg heller kjører E12. Redd de rustne bakskjermene skal flasse helt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Rolfi, om du jobber på Bryne (Vardheia)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 går jo temmelig fort og sveise i nye da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Rolfi, om du jobber på Bryne (Vardheia)? Nei, jobber på Tananger. Men i fjor en gang lånte en kompis E12n, og han jobber på bryne. I tilfelle det er den du har sett går jo temmelig fort og sveise i nye da For de som kan å sveise ja Så må det lakkeres osvosvsosv, det er alltid noe ekstra Men bilen er ganske bra, bortsett fra noe rust under frontruta, i gulvet foran (blir våt på venstrefoten når jeg kjører på våt vei), kanalene, bakskjermene og nederst på bakplata... Så sånn bortsett fra alle steder den kan ruste, så er den jo grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Nei, jobber på Tananger. Men i fjor en gang lånte en kompis E12n, og han jobber på bryne. I tilfelle det er den du har sett Jeg så en E12 en del ganger her ute ja som lignet på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Få noen til å hjelpe deg da?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Jeg er redd jeg er på vei mot å bestemme meg for å selge bilen i deler Tror jeg får mer for den da, enn hel. Av "gromdeler" er det jo -BBS front -Servo og E36 tannstang -51mm fjørbein med nye SKF hjullager, sandblåste og malt opp med hammerlakk -JOM coilovers -ABS -El. takluke -El. vindu foran -Spylerdyser og speil med varme -Effektanlegg -Grenrør -Startec -Svart plate mellom baklyktene -Svarte DE -188 diff -Skliplate under bunnpanne -Skivebremser bak -Diskanter i dørene -Powerflex i diff og bærearmer foran Sikkert noe mer også, men dette er det jeg kommer på til nå. Dette er vel deler som vanligvis er lettsolgte? Jeg vil ikke ha PMer med bud eller spørsmål om deler, har ikke helt bestemt meg enda for hva som skjer. Men har tenkt mer og mer på dette i det siste. Den blir bare stående, og siste nytt er speedometeret som har sluttet å fungere, og tempmåleren som hopper og spretter i vildens sky. Bakskjermene holder på å forsvinne, bakplata er fillete, kanalene er luftige, gulvet på førersiden er det et stort hull i, under frontruta er det rust. Hadde jeg hatt plass innendørs, kunne jeg tatt av skiltene og latt den stå til jeg har råd. Men garasjen er reservert til E28n, og slik blir det til jeg evt. bygger ny og større garasje. Er egentlig kun ute etter litt innspill på hva jeg burde gjøre. Det er trist å bare ha den stående til forfall, og jeg har jo ikke lyst til å kvitte meg med den helt egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Åssen var JOM settet å ha med å gjøre? Sliter med å velge mellom det og TA Technix =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 denne var rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Åssen var JOM settet å ha med å gjøre? Sliter med å velge mellom det og TA Technix =P Er bilen din verdt mer enn 10 000kr, kjøper du deg heller skikkelige coilovers. Det var mye bedre å kjøre med FK dempere og fjærer, enn med JOM settet. Det ødela egentlig kjøregleden i bilen. Mulig fordi jeg kjørte med det på det laveste, men alikevel. Jeg kjøper aldri et kjipt justerbart understell igjen, det er i alle fall helt sikkert. Heller bruk litt mer og få deg noe skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå