Morty999 Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 håper den blir superavskilta..................................................
ehrnst Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Denne likte jeg. Sitter ikke noe ekstra under huven på denne, Yngve?
Spiff Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Denne likte jeg.Sitter ikke noe ekstra under huven på denne, Yngve? ikke ut i fra topic i hvertfall
M3 Yngve Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 He he, Ståle, det ønsker du egentlig ikke. Bare org motor, som går så fint så. Er grise kul å bare skli ei runde i.
Øyvind L. Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Denne likte jeg.Sitter ikke noe ekstra under huven på denne, Yngve? Hvis det kommer noe mere enn en slapp original M10 under panseret på den bilen så detter den vist ifra hverandre..
Øyvind L. Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 He he, Ståle, det ønsker du egentlig ikke. Bare org motor, som går så fint så. Er grise kul å bare skli ei runde i. Værste av alt er jo at den faktisk ble mye finenere nå en den var når den var helt grønn. Da så den jo skikkelig harry ut.. Nå er den bare tøff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå