Morty999 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 håper den blir superavskilta.................................................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Denne likte jeg. Sitter ikke noe ekstra under huven på denne, Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Denna var grisedigg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Denne likte jeg.Sitter ikke noe ekstra under huven på denne, Yngve? ikke ut i fra topic i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 He he, Ståle, det ønsker du egentlig ikke. Bare org motor, som går så fint så. Er grise kul å bare skli ei runde i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 vanskelig å toppe den der Enormt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Denne likte jeg.Sitter ikke noe ekstra under huven på denne, Yngve? Hvis det kommer noe mere enn en slapp original M10 under panseret på den bilen så detter den vist ifra hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 He he, Ståle, det ønsker du egentlig ikke. Bare org motor, som går så fint så. Er grise kul å bare skli ei runde i. Værste av alt er jo at den faktisk ble mye finenere nå en den var når den var helt grønn. Da så den jo skikkelig harry ut.. Nå er den bare tøff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Denne var knalltøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Christ! Denne var dødsfeit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 falt i smak med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 denne skulle ha vært på stanceworks :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Stilig.. rat look?... er det rust eller graffics? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 TØFT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Ûberfeeeeet da, bytte i e30'n min ell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå