Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gatebil skal jeg også på. vært litt morro å sett litt bimmers biler som ikke er fra sørlandet og omegn

Skrevet

Stikker nok på GATEBIL neste helg om været er fint tenker jeg. Er vel ikke noe anna av biltreff så vidt jeg vet.

Skrevet
+1 :)

Det er jo Gatebil til neste helg da? Hvis ikke det er for "fjortiss" for dere da? :lol:

Egentlig litt for fjortiss for meg.. Men tror jeg drar å titter på dagen en av dagene for å møte litt kjente som jeg vet skal.

Når det gjelder rent BMW treff er jeg ikke sikker. Men det er trackday på rudskogen i morgen 04 Juli. De begynner kl. 12. De har bygd noen bmwer inkludert denne "lille snille" taxien med dodge motor ;)

viewtopic.php?f=9&t=143696&hilit=trackday

http://www.trackday.no/

Jeg skal en liten tur dit :)

Skrevet

Ja bimmers folka er IKKE så gode på og få til noen treff ,er jo på tide med ett treff .Hva med tyrigrava eller om noen andre har noen forslag til sted og dato SÅ fyr løs. :applause:

Vi burde ha et treff i måneden . Men vi må ikke kjøre som villmenn der hvor vi er ,er ikke alle som liker lakris på asfalten sin .

Skrevet

Vi burde ha et treff i måneden

Alt for ofte.

Synes det er fint at det ikke er treff så ofte jeg, for da gleder man seg desto mer til det faktisk BLIR treff.

Mange her som kjører fra Oslo og ned til Rudskogen neste helg, eller?

Skrevet

Vi i hedmark og opplannd prøvde å ha bimmers treff hver måned i fjor, men med liten suksess. Blir som torek sier allt for ofte og folk gidder rett og slett ikke.

Kjører antagligvis fra hamar og til rudskogen om lillestrøm, mysen, fetsund osv.

Skrevet

Er det lørdag folket skal nedover eller? Jeg tenkte meg lørdag iallefall, kanskje vi skulle kjørt sammen noen biler nedover? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...