NeonMuffler Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 ja, jeg her hvertfall klar for et treff snart, siden jeg ikke rakk stance treffet:( så er det noe treff i nermeste fremtid og i området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 +1 Det er jo Gatebil til neste helg da? Hvis ikke det er for "fjortiss" for dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Hmm, lurer på å stikke på Gatebil selv faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 tenkte reint bimmers treff. skal uansett på gatebil til søndag da jeg er invitert dit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 gatebil skal jeg også på. vært litt morro å sett litt bimmers biler som ikke er fra sørlandet og omegn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Stikker nok på GATEBIL neste helg om været er fint tenker jeg. Er vel ikke noe anna av biltreff så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 +1 Det er jo Gatebil til neste helg da? Hvis ikke det er for "fjortiss" for dere da? Egentlig litt for fjortiss for meg.. Men tror jeg drar å titter på dagen en av dagene for å møte litt kjente som jeg vet skal. Når det gjelder rent BMW treff er jeg ikke sikker. Men det er trackday på rudskogen i morgen 04 Juli. De begynner kl. 12. De har bygd noen bmwer inkludert denne "lille snille" taxien med dodge motor viewtopic.php?f=9&t=143696&hilit=trackday http://www.trackday.no/ Jeg skal en liten tur dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Ja bimmers folka er IKKE så gode på og få til noen treff ,er jo på tide med ett treff .Hva med tyrigrava eller om noen andre har noen forslag til sted og dato SÅ fyr løs. Vi burde ha et treff i måneden . Men vi må ikke kjøre som villmenn der hvor vi er ,er ikke alle som liker lakris på asfalten sin . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Klar for Gatebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Vi burde ha et treff i måneden Alt for ofte. Synes det er fint at det ikke er treff så ofte jeg, for da gleder man seg desto mer til det faktisk BLIR treff. Mange her som kjører fra Oslo og ned til Rudskogen neste helg, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Vi i hedmark og opplannd prøvde å ha bimmers treff hver måned i fjor, men med liten suksess. Blir som torek sier allt for ofte og folk gidder rett og slett ikke. Kjører antagligvis fra hamar og til rudskogen om lillestrøm, mysen, fetsund osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Er det lørdag folket skal nedover eller? Jeg tenkte meg lørdag iallefall, kanskje vi skulle kjørt sammen noen biler nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 gatebil til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 gatebil til helga x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 kan ikj folk ordna eit klistermerke i frontruta ? fra bimmers lr nicket sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå