scoot Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Jeg ble så gira når jeg så en tråd her inne om en 1602 rat, at jeg nå har googla en del bilder på emnet. OG funnet ut at BMW + ratlook faktisk er omtrent like kult som VW golf 1 ( aka einser-rat ) I give'ya pics; HVEM EIER DENNE E30n? All respekt fra meg!! Will find more Og til dere som nå tenker at dere kanskje skal kjøre rat istedet for super-duper-ultra strøkent. Go fuckin' do it! GODSOMMER - Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 det er ståle sin:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 tipper felga står på enn eller annen 02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 jah stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Her er en link til den norske e30´n viewtopic.php?f=6&t=148219&hilit=ratlook Vært en rat-tråd her tidligere,med en del bilder. viewtopic.php?f=9&t=120281&hilit=ratlook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Har begynt å fundere litt på dette selv. Det burde være en smal sak å finne en litt sliten E30 og flekke på heftig senk og feite felger. Jeg er vanligvis ikke noe trenddyr, men denne varianten faller virkelig i smak hos undertegnede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 perfekt bruksbil, om du ikke bryr deg om hva andre mener:O ettersom at jeg er rørlegger lærling, blir det mye farting og masse rot og møkk inne i bilen, hadde nok vært lurere med en litt sliten bil, så slipper man jo styret med og tenke på og få vekk støv og sånne saker fra buksa osv:P:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Den E28'en er vel også pressa nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Den E28'en er vel også pressa nå... Hvilken E28? Den som er avbildet med slik hai-lakkering på siden er vel samma bil som den lenger oppe med b,l,a tilhenger på etc. ? Mener ihvertfall at Mike Burrougs eier begge. Tror at den hadde det shark-motivet før han tok Rat-looken helt ut..Skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Den E28'en er vel også pressa nå... lever enda den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 316: Trokke det gitt http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=5840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Fikk lyst til å kjøpe denne og starte et Ratlook prosjekt http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23137564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 e36 jah:P hehe har en e36 i garasjen som ser relativt jævelig ut:O min førstebil som tok kvelden 1 uke etter jeg fikk lappen xD... sprekt blokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Spør igjen... er det rust eller grafics på disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå