Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den sølvgrå bilen ser nok verre ut enn det er. Er man heldig å får lagt seg bakover i setet hurtig og ikke få a stolpen over seg er det en redning. For alt vi vet kan vedkommende være lemlestet til grensen, men ennå overleve.

Tipper nok trailersjåføren er et vandrende vrak resten av livet :(

Skrevet
Sikker på det? En lastebil veier en del i 80 kmt.

Jo, men om du studerer bildet ser du at det kan virke som at A-stolpen kan ha reddet personene i bilen, om de fikk lagt seg bakover. Skal ikke si noe sikkert, men kan se sånn ut.

Skrevet

veldig glad det ble overtid på jobben i dag. Jeg pleier å svinge av akkurat der hvor bildet er tatt. blir garantert lange køer, og seff kondolerer til de som er involvert. Ser ikke ut som en fin start på ferien.

Skrevet

Var helt JÆVLIG å se, dette er 5 minutter unna meg.. Like før beina datt sammen under meg! Denne strekningen på E6 er svingete og uoversiktlig, trailere legger seg gjerne i venstre felt ned skullerud-dumpa for å få stor fart nedover for å komme opp igjen(ulykken har skjedd på toppen av skullerud-dumpa) i grei fart. Med litt svinger, en midtrabatt som kommer tett på i venstre felt og lite oversikt og lastebiler og trailere som etterpå stresser for å komme over i høyre felt igjen skaper ofte farlige situasjoner, idag gikk det galt..

Føreren av transporteren som mistet livet ja, over halve bilen er klemt flat som en pannekake.

Kondolerer

Skrevet

Vi bor ikke så langt fra hverandre med andre ord?

det er vel ikke toppen av skullerud dumpa, men ved bommen på abildsø ut i fra bildene. Dermed skulle det ikke være fart og svingete som utløsende faktor. Bildet er tatt fra avkjøringsrampen til Lambertseter.

Skrevet

Han kan jo ha kjørt jævli langt på E6 før han kom dit... Han kan jo ha duppa av i varmen... Jeg skriver bare KAN, så ikke angrip meg pga mine antagelser.

Skrevet

Det er jeg klar over, men er den "avviklingen" i rushen som skaper farlige situasjoner, kjører der mange mange mange ganger daglig og det hender selv der oppe at lastebiler(faktisk ofte de mindre lastebilene som i denne ulykken er verstingene) skaper krøll.

Ser også fra db, at det er en Crawford(monterer garasjeporter etc.)montørbil som ble rammet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...