GSS Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 BMWCNN Hedmark og Oppland arrangerer banetreff på Vålerbanen søndag 8. august 2010 kl. 1300-1900! VW/Audi Club Norwegen, Porsche Club Norge og Peugot Sport Club Norge er også invitert! Også åpent for ikke-medlemmer. Mer info, se her: http://www.bmwccn.no/hedmarkogoppland/i ... 0&Itemid=7
Kristian H. Foss Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Hvordan er det for ikke medlemmer å delta her?
GSS Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Kun for medlemmer som skrevet. Men man kan melde seg inn på stedet.
Warsteiner Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Får vel ta turen hit ja, bare bilen blir klar:) Du er jo med i styret du, så du har vel egentlig ikke noe valg!
carlhaakon Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 hehe har pressa inn begge hjulagerne i dag, så skal vel bare Bytte oil og bremseveske så er jeg klar
Kristian H. Foss Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Støymålingen er ute på banen. Kan du forklare den litt nærmere? Måles det mens man kjører? Har selv kun vært på banekjøring med måling i depoet med en db-måler rett ved utblåset av eksosen.
ehrnst Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 det står en støymåler ute på banen. er det noe problem for du gire opp eller gå av litt på gassen
Kristian H. Foss Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Ok, var på trackday i helga, og da var jeg på 99,5db av 100 lovlige. Dette målt rett bak bilen. Men slik du beskriver denne måleren kan jeg også klare kravene.
ehrnst Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 ja, din lagde litt lyd. men kan thorbis kjøre så kan nok du og. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå