jonr- Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Er det noen som skal ta turen helt fra Stavanger? Jeg skulle fått fraktet hjem 1 stk csl diffuser og 1 sett Carbon tåkelys. Pm meg om du har mulighet til å gjøre/kjøre denne bjørnetjenesten Varene er betalt så det er bare å hente og levere til meg på Våler
GSS Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Også åpent for ikke-medlemmer. Mer info, se her: http://www.bmwccn.no/hedmarkogoppland/i ... 0&Itemid=7
Haug Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Tar turen som tilskuer, men hvis noen vil ha med en sidemann på bana så si ifra
ullsokken Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Noen fra østfoldområdet som skal? Om jeg kunne sittet på fra for eksempel ski.
316 Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Jeg får vel kjørt bilen min inn, selv om jeg bare skal se på? Ellers gidder jeg ikke å vaske osv nå...
magnusble Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Væroppdatering fra våler: skyfri himmel, lett bris
Clerion Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Jeg er også meget intr i å sitte på en tur, må pasasjer ha hjelm? Eventuelt noen som har å låne bort?
Hans Wilhelm Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Ja, du må ha hjelm. Gode muligheter for å få sitte på med folk som regel. Trikset pleier å være å gå bort og spørre
316 Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Går ann å bruke hovedhjelm, liksom? Hvis du trenger, så har jeg Johan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå