Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var jo så full i styling at jeg faktisk trodde det var en BMW i begynnelsen :lol: Grusom bil.

Skrevet

Det er eller rettere sagt var en Opel Astra Cabriolet! Bilen er jo forøvrig så stylet an man kan jo kalle den for hva man vil, ingen ser hva det er. Den bilen er så inni granskauen stygg at man må jo være dopa for å like den, den er sikkert bygget med det formål å være en tøff penisforlenger men i mine øyne er man bare ett mislykka naut med liten tiss og litt for mye anabole steroider i kroppen hvis man kommer kjørende i den(slike har vi forøvrig nok av her i byen)! Hadde jeg bare kjørt et gamalt vrak eller en Prius og sett denne vogna så skulle jeg seriøst ha overveid å kjøre rett i siden pån :evil:

Skrevet

jeg digger sånnt (ligger i japseblodet)! Mangler bare neon lys under som matcher bilens farge. skulle ha hatt større spoiler vinge bak, widescreen skjerm i bagasjelokk + ett par på sidedørene framme. Tenk all den oppmerksomheten man får da!!!!!! Hadde jeg hatt en M3 så hadde jeg vurdert å bytte inn.

selvfølgelig ironi. Men det er litt lattis å se unge gutter med barskt utrykk i trynet når de råner rundt i disse type bilene da. Passelig bil for ett utrdrikningslag når man skal drite ut brudgommen.

Skrevet

stemmer det m-alpin...

vet hvem han er, han som bygget bilen. og han trenger hvertfall ingen pensiforlenger, for han har ei ganske flott kone :P hehe..

tror heller han er besatt av glassfiber :P har bygget en del biler og holder vel på med en calibra nå tror jeg. smaken er som baken karer. selv om det kan bli for mye av det "gode" :P

Skrevet
Passelig bil for ett utrdrikningslag når man skal drite ut brudgommen.

haha :lol:

lurer på om eieren synes at bilen er sjikkelig kul, sånn helt innderst inne..

Skrevet

Er det han og hun som er med i Kiwi-reklamen?

For de som er villige til å gjøre alt for å få oppmerksomhet så.. Men jeg har alltid lurt på hvem som foretrekker å spille playstation i bilen? Spesielt hvis man må stå bak bilen og ha solstråler rett på en 15" skjerm..

Skrevet

hehe...jeg og trodde jeg såg etter en bmw inni all plasten først.. :lol:

MEN, i 2003-2004 så var denne bilen sinnsykt kul og på forsiden av en rekke blader. Tror den type styling har nådd sin topp for lengst, nå er det less-is-more som er tingen virker det som. :wink:

Nå kan jo jeg huske den gang da Astra Cab først ble lansert på slutten av 90-tallet... meg og en kompis gikk ofte og siklet på den hos forhandleren.. Nå derimot ville jeg ikke hatt en om noen hev den etter meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...