Hawkon88 Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 MEN, i 2003-2004 så var denne bilen sinnsykt kul og på forsiden av en rekke blader. Tror den type styling har nådd sin topp for lengst, nå er det less-is-more som er tingen virker det som. Ja, jeg husker da jeg såg denne (må ha vært i det tidsrommet der) på vårmønstringen på lagunen og syns den var dritkul! Heldigvis har smaken endret seg med årene..
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 stemmer det m-alpin... vet hvem han er, han som bygget bilen. og han trenger hvertfall ingen pensiforlenger, for han har ei ganske flott kone hehe.. tror heller han er besatt av glassfiber har bygget en del biler og holder vel på med en calibra nå tror jeg. smaken er som baken karer. selv om det kan bli for mye av det "gode" Ja det er vel nettopp derfor han har flott kone da, spørsmålet er jo bare da hvor gammel hun er og hvilket samfunnslag ho kommer i fra hehe! Fruen min synes i allfall at den var skamstygg, og at hadde jeg kommet kjørende i den så hadde ho ikke kjent meg på en uke
RoaldJ Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 hehe.. dama fant han før denne bilen trur jeg. hun virker som en normal dame i 26-27-28 åra tipper jeg, som er over gjennomsnittet intresert i bil kansje som sagt tidligere. bilen var veldig poppulær fra ca 03 til 05-ich... er sikker poppulær for noen enda. men tror den er out of date nå
Sjøbuse Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 jeg har et blad der denne bilen er hoved saken i bladet og går over flere sider. Er rieger bredding. Modifiserte orginal fangere fremme og bak. Og toyota supra sideskjørt. Bilen var mye penere da han som bygget den eide den. Var mye penere farge på den før også. Men bilen er litt overstylet etter min mening. Men tror den er jævlig gjennomført selv om det ikke faller helt i smak hos meg. Står også i bladet jeg har at bilen skal selges til fordel for et nytt prosjekt. Men er et meget gammelt blad nå da.
RoaldJ Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 han som selger den nå er ikke han som bygget bilen.. han som har den nå klarte å røske av den ene lambo-hengsla så døra gikk i bakken hørte jeg.. derfor han lakka om hele bilen.
EirikL Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 F & F-tenden er nok i live over dammen enda, men den har vel utspilt sin rolle her hos oss?
Melkvik Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Skrevet Juli 10, 2010 F & F-tenden er nok i live over dammen enda, men den har vel utspilt sin rolle her hos oss? Tro den har det ja, i hvertfall for min del:) Men ikke alle som har skjønt det, sjekk denne e36 da, ikke det att den er helt overstylet, men syns det blir helt smakløst, hvem er det som har flammer på en e36 liksom, den trenden hører til hot rods....: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1278585687
-Erik- Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 F & F-tenden er nok i live over dammen enda, men den har vel utspilt sin rolle her hos oss? Tro den har det ja, i hvertfall for min del:) Men ikke alle som har skjønt det, sjekk denne e36 da, ikke det att den er helt overstylet, men syns det blir helt smakløst, hvem er det som har flammer på en e36 liksom, den trenden hører til hot rods....: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1278585687 Hver gang jeg ser sånne bmw'er er det en del inni meg som dør
Wacman Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 den annonsen der sendte jeg rundt på jobben forrige uke så vi hadde noe å le av,den er postet tidligere i tråden,men da var det finn.no-annonsen. Fin passform mellom fronttfangeren og panseret.. Alltid godt å ha noen eksempler til ungdommen på hvorfor man IKKE skal drive å henge på plast-drit som aldri var tiltenkt å henge på disse bilene. La den trønderskrekken der stå til skrekk og advarsel på både autodb og finn til evig tid!
Leadfoot Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Tro den har det ja, i hvertfall for min del:) Men ikke alle som har skjønt det, sjekk denne e36 da, ikke det att den er helt overstylet, men syns det blir helt smakløst, hvem er det som har flammer på en e36 liksom, den trenden hører til hot rods....: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1278585687 Det beste med denne annonsen er sitatet "INNBYTTE kan vurderes,men jeg kan ikke betale mere enn max 10,000 imellom!!!!ingen fantasi pris på innbytte takk " Greit ironisk når han forlanger 70 000 for en gammel E36 320 som har gått nesten 300 000... Fantasipris nei.
-Erik- Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Tro den har det ja, i hvertfall for min del:) Men ikke alle som har skjønt det, sjekk denne e36 da, ikke det att den er helt overstylet, men syns det blir helt smakløst, hvem er det som har flammer på en e36 liksom, den trenden hører til hot rods....: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1278585687 Det beste med denne annonsen er sitatet "INNBYTTE kan vurderes,men jeg kan ikke betale mere enn max 10,000 imellom!!!!ingen fantasi pris på innbytte takk " Greit ironisk når han forlanger 70 000 for en gammel E36 320 som har gått nesten 300 000... Fantasipris nei. og ser ut som et takras
-Erik- Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 herregud så opel er...... Min 77 kadett c er ikke : Herregud så opel er...
Wacman Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Min '73 Kadett var absolutt ikke : Herregud så opel er... den heller
Melkvik Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=23235279 haha blir bare verre og verre:P er det mulig å like en sånn front i det hele tatt på noe som helst merke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå