Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Artig konebil det der! Skal bli veldig spennende å se hva den kommer til å hete fordi M1 kan den jo ikke kalles
AVT Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Artig konebil det der! Skal bli veldig spennende å se hva den kommer til å hete fordi M1 kan den jo ikke kalles Den vil bli kalt BMW 1 Series M Coupé.
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Artig konebil det der! Skal bli veldig spennende å se hva den kommer til å hete fordi M1 kan den jo ikke kalles Den vil bli kalt BMW 1 Series M Coupé. Mye mulig det, men var det ikke et litt langt navn da?
AVT Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Artig konebil det der! Skal bli veldig spennende å se hva den kommer til å hete fordi M1 kan den jo ikke kalles Den vil bli kalt BMW 1 Series M Coupé. Mye mulig det, men var det ikke et litt langt navn da? Will the model be called BMW M1? We have discussed this point too. BMW M1 is a name with powerful historical associations. So we have decided to follow our second nomenclature method. In the tradition of the BMW Z4 Roadster and of the current models BMW X5 M and X6 M we will put our brand identifier at the end of the name, so our new model will be called the BMW 1 Series M Coupé. Kilde: http://www.m-power.com/_open/b/varlink.jsp?lang=en
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Det synes jeg var ett upraktisk og lang navn men
Scampi Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Digger at han sier "goosepimples" og ikke "goosebumps".
Mr.Silver Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Vi har jo Z4 M coupe, å Z3 M Coupe, så hva er galt med dette navnet? Dette kan bli en spenstig jævel Får håpe jeg får oppleve en live
EirikL Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Det blir nok en skikkelig kruttønne. Skal bli interessant å se om BMW plasserer den midt mellom M3 og M5 rent prestasjonsmessig, på samme måte som Porsche plasserte Cayman midt mellom 911 og Boxster
Fredrik Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Det blir nok en skikkelig kruttønne. Skal bli interessant å se om BMW plasserer den midt mellom M3 og M5 rent prestasjonsmessig, på samme måte som Porsche plasserte Cayman midt mellom 911 og Boxster Med tanke på hvor store og tunge de andre M-modellene nå har har blitt skulle det ikke forundre meg om den nye 1-Serie M Coupé blir den eneste bilen i BMW´s sortiment som kan sies å være en skikkelig M-modell. Alle de andre såkalte M-modellene er dessverre mest av alt store GT-biler idag...
EirikL Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Hehe, du har et poeng der. Vekten på M3 må vel ha økt med et halvt tonn siden 1986? Vi kan jo håpe at denne blir en mer fokusert M-bil.
Skrotenisse Skrevet Juli 14, 2010 Skrevet Juli 14, 2010 CSL er en ren M bil i mine øyne, og E30. Resten er bare pøst på med masse unødvendigheter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå