Gå til innhold

Navigasjon e46

Anbefalte innlegg

Har problemer med dårlige radiosignal, og etter litt feilsøking har jeg funnet ut at radioforsterkeren ikke får strøm. Må bak spilleren for å sjekke om kabalen i det hele tatt er koblet til. Men hvordan får man den ut uten å ødelegge rammen rundt eller noe annet? Har prøvd en stund nå uten hell. Er sikkert en fremgangsmåte på det.

Har Navi proff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er plast ramma rundt skjermen du mener?

I så fall så har den noen haker ca 1-2 cm fra hver side og innover, oppe og nede mener jeg på.

Jeg tok tak i ramma slik den løsna litt, så lirka jeg en stund, holdt på sikkert 15 minutter før jeg finn den av.. Men var bare å rive litt i den :mrgreen: Det som gjorde det vanskelig var at når man legger ned skjermen, går den automatisk oppigjen etter ca 5 sekunder.. Så om det ikke var vanskelig nåk og lirke den ut, så hadde du bare et par sekunder for hver gang og prøve å få det til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar dette er snakk om bak.

Du må ta av "veggen" på venstre side i bagasjerommet. Let litt rundt så finner du slike dingser man må fra ut. Kan være litt tungvindt, men det bør gå greit. Er dei heldig, er det kanskje nok og bare løsne den bak, for og brette den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall så har den noen haker ca 1-2 cm fra hver side og innover, oppe og nede mener jeg på.

Jeg tok tak i ramma slik den løsna litt, så lirka jeg en stund, holdt på sikkert 15 minutter før jeg finn den av.. Men var bare å rive litt i den :mrgreen: Det som gjorde det vanskelig var at når man legger ned skjermen, går den automatisk oppigjen etter ca 5 sekunder.. Så om det ikke var vanskelig nåk og lirke den ut, så hadde du bare et par sekunder for hver gang og prøve å få det til :lol:

For å unngå dette tar du ut sikringa til radioen akkurat i det fronpanelet har åpnet seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå dette tar du ut sikringa til radioen akkurat i det fronpanelet har åpnet seg ;)

Hehe, ja det slo meg da, men når du sier det så hadde ikke det vært så dumt igrunnen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...