Gå til innhold

E36 318is Prosjekt. Solgt.


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Min gjorde også det, blir og et voldsomt trykk på slangene.

Prøv et nytt lokk du :)

Får gjøre det. hadde vært greit om det ikke var værre :) Lot motoren gå seg varm uten radiatorlokk når jeg lufta systemet etter å ha byttet vannpumpe, og da hadde jeg ingen problemer, så det stemmer jo med den teorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sliter jeg litt med motoren og håper noen har no tips.

Når bilen blir varm så blir det et voldsomt trykk i radiatoren, og åpner en lufteskruen eller lokket så renner det ut masse kjøleveske. Jeg har prøvd å bytte vannpumpe, da jeg mistenkte det kanskje var denne, men dette var et skudd i blinde. Er nå litt redd for toppakning, men da skulle jeg vel sett vann i oljen og hvitrøyk fra eksosen, noe jeg ikke har sett. Noen som har no forslag til hva som kan feile bilen?

typisk sprekk i toppen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sliter jeg litt med motoren og håper noen har no tips.

Når bilen blir varm så blir det et voldsomt trykk i radiatoren, og åpner en lufteskruen eller lokket så renner det ut masse kjøleveske. Jeg har prøvd å bytte vannpumpe, da jeg mistenkte det kanskje var denne, men dette var et skudd i blinde. Er nå litt redd for toppakning, men da skulle jeg vel sett vann i oljen og hvitrøyk fra eksosen, noe jeg ikke har sett. Noen som har no forslag til hva som kan feile bilen?

typisk sprekk i toppen :roll:

Har en mistanke om d jeg og :/ Tror jeg skal ta av toppen uka her og se. Hadde vel uansett tenkt å bytte ventiltetningene og kam, så da får jeg vel bare sette i gang. Er denne gåen lukter det IS motor for nå er jeg lei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder fra helgens tur til Skien :)

Fint vær på turen :)

c5g8szklawa3xthnqben.jpg

Bra temp i mars! Passerte vel 18 grader på det meste:

kz3rb1mu6pqff0025h3q.jpg

Motoren gikk akkurat inn i bilen :P

q3fdj08ypa32pry50a8k.jpg

Alt lå fremdeles på plass når jeg kom til Trondheim.

gixju8o0csjj8pxtwye8.jpg

Så er det bare å sette i gang i helgen eller noe :)

xuk2rv31mvnb8ny9z8b9.jpg

Tenkte selvfølgelig ikke på at brukt motor og eksos lukter helvette, så var relativt svingstang når jeg ankom Trondheim i går. Det hjalp veldig på å tette eksos og åpninger, men tror allikevel jeg fikk i meg mye rart på turen. Jaja, moro allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...