Gå til innhold

E36 318is Prosjekt. Solgt.


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Turbokit fra fastwayracer eller hva det heter, finner det på ebay. Turbochip fra fekzen, passende dyser, jeg bruker 440cc. Arp bolter til topp og råder og en liten slump med arbeidslyst så er du i gang :)

Er det kitet jeg har sett på :) Takk for chip tips :) Har noen no for og motargumenter for å montere tilleggssprut kontra å oppgradere til 4 større dyser? Vurderer å starte med å kjøre med original innmat og ca 0,5 i trykk. Usikker på hvor mye effekt dette vil gi. Får lese meg litt opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en turbo å intercooler liggende om du er interessert :P

Tenkte å bare kjøpe et ferdig kit :) Koster jo så lite :P (Kvaliteten er vel også deretter men...)

Hadde to effektive timer i kveld og fikk tatt ut motoren og girkassa :) Jeg kan være effektiv hvis jeg vil :)

u0j79s6mip3127oqzy2x.jpg

hmtk2n9soe58gz7by815.jpg

Her er det klart for is maskin :D Skal bytte bremserør mens jeg er ute med motoren, da det bakover må byttes. Tenkte også å flytte m40 svinghjulet over på m42'n, da det veier ca halvparten av dobbelmasse svinghjulet som org. står på is'n. Gjorde det samme på min forrige is sedan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten vil jeg tro er grei, grenrør og dp er ihvertfall knallbra! Har kjørt litt på 0.4 med original motor i e30'n og det gikk jævelig bra, men forskjellen fra 0.4 til 0.6 er også stor! Forbered deg på å glise mye :) skal bygge om compacten i helga så skal prøve å få filmet litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten vil jeg tro er grei, grenrør og dp er ihvertfall knallbra! Har kjørt litt på 0.4 med original motor i e30'n og det gikk jævelig bra, men forskjellen fra 0.4 til 0.6 er også stor! Forbered deg på å glise mye :) skal bygge om compacten i helga så skal prøve å få filmet litt :)

10hi :P Høres bra ut :) Har hørt noen nevne tall som 250hk på 0,5 bar, men tørr egentlig ikke håpe på noe, får bare vente å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster et slikt kit?

I underkant av 10 000kr fraktet til Norge sånn som kursen er nå. Så kommer det vel moms i tillegg.

Takk for positiv tilbakemelding Joher. Prøver å være flink å ta bilder underveis så en ser litt hva som blir gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør oss en tjeneste å vær flink å legg ut å ta bilde, med gode beskrivelser. Du er flink med poster å fortsett med det!:D stå på:)

Skal passe på det :) Da er det enkere å få påpekt om jeg har gjort en generaltabbe også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...