Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da tar jeg det med på Lånke, må rydde det ut slik at det blir husfred. Når jeg i tillegg har to delvis komplette interiør i bua, skjønner jeg henne godt.

Blir du å kjøre denne på Lånke eller?

Ja har faktisk lyst til å ta med E36'n på Lånke :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ble et noe prakkfullt vannpumpeskift i går ettermiddag :-) Festene sprakk så måtte dra av pumpa med stropp til slutt. 3manns jobb og bruk av traktor og brekkjern :mrgreen:

jcbe1o1w75dzcgxu5ydv.jpg

Skrevet
okay:) stå på videre..blir bra med turbo etterhvert, har du sett for deg ett tall da? :)

nei har ikke det enda. tenkte å prøve å godkjenne rundt 190hk.

• 1 month later...
Skrevet

ok tusen takk:D da må jeg bare få sendt inn en søknad :D forresten veldig bra tråd kommer til og se vidre her! gleder meg til og se turbo oppsette ditt! lykke til og ståpå videre:)

• 3 weeks later...
Skrevet

Blitt skikkelig pen den bilen der :) Driver å jobber med å komme over et nytt E36 prosjekt selv om dagen :) Kjenner savna har blitt stort når jeg ser din :)

Skrevet

Her var det litt respons og greier :-) Bilen har blitt grei den. Mangler litt sveising i kanalene så jeg kan få på sideskjørtene. Tror jeg har bestemt meg for å droppe turbo på denne og heller bygge dette på Class II'n min, så vurderer å selge denne etterhvert :-)

• 3 weeks later...
Skrevet

Vurderer å selge denne, så om noen er interessert er det lov å vise interesse på Pm og eventuelt slenge inn et bud :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...