Mexos Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Da tar jeg det med på Lånke, må rydde det ut slik at det blir husfred. Når jeg i tillegg har to delvis komplette interiør i bua, skjønner jeg henne godt.Blir du å kjøre denne på Lånke eller? Ja har faktisk lyst til å ta med E36'n på Lånke
Mexos Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Ble et noe prakkfullt vannpumpeskift i går ettermiddag Festene sprakk så måtte dra av pumpa med stropp til slutt. 3manns jobb og bruk av traktor og brekkjern
MortenTouring Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Haha..kreativ måte å ta ut vannpumpe på mene foresten at æ har shett bilen dær på Heimdal, stemme d? Pen bil btw!
Mexos Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Ja er viktig å være litt kreativ i blant Har ikke vært på Heimdal med bilen nei, men har brukt den litt på Tiller
MortenTouring Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 okay:) stå på videre..blir bra med turbo etterhvert, har du sett for deg ett tall da?
Mexos Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 okay:) stå på videre..blir bra med turbo etterhvert, har du sett for deg ett tall da? nei har ikke det enda. tenkte å prøve å godkjenne rundt 190hk.
goggentess Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 hei du hva skal til for og få godkjennt en 318is motor i en 316i cupe? vurderer og begynne til våren igjen:)
bmw-E30 Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 hei du hva skal til for og få godkjennt en 318is motor i en 316i cupe? vurderer og begynne til våren igjen:) Motor/gir, bremser framme/bak og stabstag.
goggentess Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 ok tusen takk:D da må jeg bare få sendt inn en søknad forresten veldig bra tråd kommer til og se vidre her! gleder meg til og se turbo oppsette ditt! lykke til og ståpå videre:)
bmwkizn Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Blitt skikkelig pen den bilen der Driver å jobber med å komme over et nytt E36 prosjekt selv om dagen Kjenner savna har blitt stort når jeg ser din
Mexos Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Her var det litt respons og greier Bilen har blitt grei den. Mangler litt sveising i kanalene så jeg kan få på sideskjørtene. Tror jeg har bestemt meg for å droppe turbo på denne og heller bygge dette på Class II'n min, så vurderer å selge denne etterhvert
Mexos Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Vurderer å selge denne, så om noen er interessert er det lov å vise interesse på Pm og eventuelt slenge inn et bud
m0lliz Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Ser du har lagt ut caben også! Nå lurer jeg på hvilke planer du har??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå