Mexos Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Da er panser, frontfanger, framskjermer, grill, sideskjørt og speil levert til lakkering, og bremser er reparert så nå er det håp om å få skilt på bilen snart Har ikke vært på veien siden 2009 denne så er på tide!
Mexos Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 I helgen har jeg fått gjort en del med bilen Tok ut dørhåndtaket på førerdøra og fikk kodet opp ny dørlås som ble montert Så har jeg fått montert på den nye fronten Panser, grill, fanger, skjermer og speil er nå skinnende blanke Har også sideskjørt liggende med ny lakk Så nå begynner det endelig å ligne bil Ble bare dårlige mobilbilder, men en ser fremgangen
Mexos Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Joda, skulle kjøre den på jobb i går for å sveise et hull i kanalen i dag og montere sideskjørt, men da fant jeg ut at vannpumpa var gåen. Fikk bestilt ny i går kveld som ble sendt fra koed i dag, så da håper jeg å kunne montere denne til helgen Cupspoilerne skrur jeg bare fast sammen med m3 leppa, da de er laget for å sitte i de originale festene der
haybimmsen Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Har en liggende, men fikk den ikke til å passe helt, ekte m front e har men mulig fake lippe..:s
Mexos Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Har en liggende, men fikk den ikke til å passe helt, ekte m front e har men mulig fake lippe..:s Kan være det. Mine så greie ut å montere ihvertfall
728ia Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 ser bra ut! liker att du ikke drivermed slurve arbeid og gjør det sikkelig
Mexos Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 ser bra ut! liker att du ikke drivermed slurve arbeid og gjør det sikkelig Er viktig det vettu, ellers er alt egentlig bortkastet
Mexos Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Da sliter jeg litt med motoren og håper noen har no tips. Når bilen blir varm så blir det et voldsomt trykk i radiatoren, og åpner en lufteskruen eller lokket så renner det ut masse kjøleveske. Jeg har prøvd å bytte vannpumpe, da jeg mistenkte det kanskje var denne, men dette var et skudd i blinde. Er nå litt redd for toppakning, men da skulle jeg vel sett vann i oljen og hvitrøyk fra eksosen, noe jeg ikke har sett. Noen som har no forslag til hva som kan feile bilen?
jonas1/// Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Kan være lokket på radiatoren om det ikke slipper ut trykket, hadde det problemet på min
Mexos Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Takk for tipset Virker som det blir et enormt trykk, for det bobler og styrer fælt nedi radiatoren etter bilen blir skikkelig varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå