Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er panser, frontfanger, framskjermer, grill, sideskjørt og speil levert til lakkering, og bremser er reparert så nå er det håp om å få skilt på bilen snart :) Har ikke vært på veien siden 2009 denne så er på tide! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

I helgen har jeg fått gjort en del med bilen :)

Tok ut dørhåndtaket på førerdøra og fikk kodet opp ny dørlås som ble montert :)

sgnucjl1nhfsd87e93yc.jpg

Så har jeg fått montert på den nye fronten :) Panser, grill, fanger, skjermer og speil er nå skinnende blanke :) Har også sideskjørt liggende med ny lakk :) Så nå begynner det endelig å ligne bil :D

Ble bare dårlige mobilbilder, men en ser fremgangen :)

ttz88mqx2qu2thz0l4ua.jpg

j06ti5f2ugbih3dxzgnv.jpg

8in136u7u72xkgpc5lc9.jpg

Skrevet

Joda, skulle kjøre den på jobb i går for å sveise et hull i kanalen i dag og montere sideskjørt, men da fant jeg ut at vannpumpa var gåen. Fikk bestilt ny i går kveld som ble sendt fra koed i dag, så da håper jeg å kunne montere denne til helgen :)

Cupspoilerne skrur jeg bare fast sammen med m3 leppa, da de er laget for å sitte i de originale festene der :)

Skrevet
Har en liggende, men fikk den ikke til å passe helt, ekte m front e har men mulig fake lippe..:s

Kan være det. Mine så greie ut å montere ihvertfall :)

Skrevet
ser bra ut! liker att du ikke drivermed slurve arbeid og gjør det sikkelig :)

Er viktig det vettu, ellers er alt egentlig bortkastet :)

Skrevet

Da sliter jeg litt med motoren og håper noen har no tips.

Når bilen blir varm så blir det et voldsomt trykk i radiatoren, og åpner en lufteskruen eller lokket så renner det ut masse kjøleveske. Jeg har prøvd å bytte vannpumpe, da jeg mistenkte det kanskje var denne, men dette var et skudd i blinde. Er nå litt redd for toppakning, men da skulle jeg vel sett vann i oljen og hvitrøyk fra eksosen, noe jeg ikke har sett. Noen som har no forslag til hva som kan feile bilen?

Skrevet

Takk for tipset :) Virker som det blir et enormt trykk, for det bobler og styrer fælt nedi radiatoren etter bilen blir skikkelig varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...