Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har henta meg en litausk bmw som jeg selv skal ha motor og girkasse & radiator fra.

Selger alt av deler fra den ellers, bilen er diamantsvart metallic. Det er shadowlinelister på bilen, proff sota bakvindu og bakruter.(skal muligens ha dette selv). Det er HELT strøkene grå/svart stoff seter i den, vanlig type, ikke sport. Ellers er det el vinduer, og en finurlig alarm med berørings følere osv. Bra piggfrie vinterdekk på 15 alu. Bare å spørre hvis det er noe.

4z3dv2qfzg10swivpf9l.jpg

011y3phxuq8rsu9osiah.jpg

ydjxp2hgq6g00h2ifc4n.jpg

qn4bfyuxnh8mkvybpgqm.jpg

03f86qnofzls0b186std.jpg

Skrevet

Opp!

Har strøken diamantsvart takluke, Bra 15" org bmw felger med contiviking contact piggfrie dekk. 6-7mm spor. Interiør, dørdeksler, dører(rustne/stygge) med el.vinduer som virker. Har brytere og alt du trenger til det. Styresnekke uten slark. Proff tonede bakruter og bakvindu. Shadowlinelister rundt vinduene har jeg.+++ Spør hvis du trenger noe..

Skrevet

Er det diffbrems på denne? isåffal er jeg MEGET interessert :) Kan også være int i diff uten brems om du har en fornuftig pris på den og den er uten ulyder..

Skrevet

Kennethe34: En kamerat som røyk diffen sin igår dessverre så den blir skrudd av i løpet av dagen idag.

Jørgen_A: Hele greiene kan du nesten få hvis du henter det. karosseriet liksom. Ska du ha med dem tinga jeg har nevnt over får vi heller diskutere det på pm, vært deilig og bli kvitt hele. Om ikke kjører jeg den nok på skroten i løpet av uken.

Skrevet

Har panser, med klarlakk flass men uten rust,dører med el vindu, styresnekke uten slark, proff tonede sideruter bak, e m20b20 med trolig def. toppakning igjen. Framseter og baksete i god stand uten flenger. Div. Interiørdetaljer, midtkonsoll osv. Bilen blir kjørt på dynga idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...