jonr Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 kjører du 316 tattoverer man IKKE ///M3 as, just my "2 pent" En kjører vel ikke 316 hele livet heller? Da får man vente til man har noe annet, å innen den tid er man kanskje blitt mer fornuftig å ikke vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Ein ide.. Ganske kul, egentlig Meeen det blir fort harry med bil-logoer som tattoos... min meining. Ta heller ein kul tribal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Tribal er ikke kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Det er harry som f, men det er ett personlig valg. Jeg gikk i 7år før jeg var sikker på hva jeg ville ha og tribal det blir ikke tegnet på min kropp med tusj engang.. Tenk på at det er noe som mest sannsynelig er der resten av livet, og da vil man ikke angre.. eller tenk vist du plutselig begynner å elske Volvo (gud forby).. Ta noe sikrere, stjernetegn kanskje det kinesiske stjernetegnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Tribal er ut... på høyde med pamela anderson-barb wire rundt armen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Tribal er ut... på høyde med pamela anderson-barb wire rundt armen.. Signerer den. Det kan ALDRI være kult, så lenge det ikke er gjort hos stammen en hører til. Som regel tar jo folk bare en liten klatt også. Sånn "jeg vil være tattovert-kul-type men har ingenting jeg har lyst på"-tattovering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Kan jo ta bmw-logoen som et puslespill, også kan det feks mangle en brikke som ligger vedsiden av? Kunne vært tøft. Muligens i "karbonfarger"? Kommer bare med ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 eller? Som overmiddels interessert(og tattovert) så syntes jeg ikke dette er så veldig kult... det der kan ikke være tatovert på.isåfall gjort av en som aldri har tatovert før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 jeg vurderer ikke stort å ta noe tattoo enda:P men se hva folk mener om det, og eventuelt ideer om hva som kunne sett bra ut hvis noen hadde hatt en ///M logo med no bra effekter på kunne det blitt bra tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Hva med noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Tribaler er teit, og ut ? Det er jo stikk motsatt. Det er den mest populære tattoo-teknikken. Ein tribal kan være mange ting ... alt fra tilfeldige mønstre, bokstaver, dyr - hva som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Smak og behag Men tribal er ikke det samme som det var før.. Det var en trend på midten av 2000 tallet.. den nye trender er barnenavn og portretter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 En ting som ihvertfall ikke kan ta feil. Hjerte med mamma i midten Den eneste dama i livet ditt som ikke forsvinner på samme måte som alle andre +Damene synes det er søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Kunne godt tenkt meg en plugg på skuldra jeg! Mye fett man kan gjøre ut av en plugg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Hver sin smak sier jeg bare.. Skulle jeg hatt en tattis ville jeg hatt la linja som kjørte bil rundt biceps.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå