Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanlig halogen lamper på min bil, er det vanskelig å bygge om og få det gokjent?

Schmiedmann selger lykter og lyktespyling til ettermontering.. Noen som har vært borti dette? Mye jobb?

Skrevet
  Andreas123 skrev:
Ser slik ut

http://www.schmiedmann.no/3_serie/E90/u ... .htm#19430

Hvis du trykker på bilder så kommer det ett bilde med masse deler.

Ser ut som alt følger med ja, så har du lyktespyling så er det ikke noe problem.

Har gjort samme jobben på min E39 hvordan det er på E90 vet jeg ikke men regner med det er ganske likt, det jeg gjorde var å feste en føler på bakaslingen og trakk kablene frem til Lcm modulen gjennom gulvet på passasjersiden, slapp til og med å borre, deretter koplet jeg meg inn på Lcm med sånne koplinger som man knepper 2 ledninger sammen med, altså ingen kutting i ledningsnettet.

Lyktene er jo bare til å skru ut å skru inn de nye, trenger ikke godkjenne dette.

• 2 months later...
  • 5 years later...
Skrevet
  På 17.7.2010 den 18.01, Haug523 skrev:

Ser ut som alt følger med ja, så har du lyktespyling så er det ikke noe problem.

Har gjort samme jobben på min E39 hvordan det er på E90 vet jeg ikke men regner med det er ganske likt, det jeg gjorde var å feste en føler på bakaslingen og trakk kablene frem til Lcm modulen gjennom gulvet på passasjersiden, slapp til og med å borre, deretter koplet jeg meg inn på Lcm med sånne koplinger som man knepper 2 ledninger sammen med, altså ingen kutting i ledningsnettet.

Lyktene er jo bare til å skru ut å skru inn de nye, trenger ikke godkjenne dette.

Kjøpte du ferdig kit med sensorene og ledningsnett, eller kjøpte du løse deler?

I fall du kjøpte løse deler, hva trenger man?

Skrevet

Det er bare å se på delekatalogen.

Men stort sett er det lykter, nivå sensorene, litt ledninger og koding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...