Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet
Få på dekk og bilen på bakken så ..:-)

dbt7kco33e6h1fyvkh6j.jpg

Tøff bil!

Er det HyperTrack du har bilde av? Trodde de var nesten sorte, men disse ser litt lysere ut.

Mulig jeg må ha slike i 19" til min bil :D

Skrevet

Nehh liv her å da :-)

Gromt med E-91 ja 8)8)

hypertack vareprøve den du ser der på min bil er nokk mørkere in real , men hyperfarger har en slik effekt i seg at de kan se lyse ut om blitzen treffer rett ;-)

Det er på lager nå !!!!

Skrevet

Bare bra at den ikke er helt sort. Har ikke helt bestemt meg enda, men godt mulig det blir slike ja :D

Ble veldig stilig med de andre som matchet den hvite bilen!

Skrevet

kjørte meg en tur til gs på lørdag som var men var vist stengt, så tok meg lov å se litt på bilen din :D

må bare få si at den er like strøken live som på bildene. perfekt fargevalg /look! litt mer maskin i denne så hadde den vært perfekt! du har ikke vurdert 6`er diesel da ? 330d er sikkert friskt.

fete bilder forresten!

• 1 month later...
Skrevet
kjørte meg en tur til gs på lørdag som var men var vist stengt, så tok meg lov å se litt på bilen din :D

må bare få si at den er like strøken live som på bildene. perfekt fargevalg /look! litt mer maskin i denne så hadde den vært perfekt! du har ikke vurdert 6`er diesel da ? 330d er sikkert friskt.

fete bilder forresten!

335D :twisted:

så bilen på gatebil i helga, heftig utseende :P

Skrevet

Bilen var grom å se live. :applause:

Men ALT syns på den fargen da, ikke det lureste jeg har gjort å lekke en bane bil med denne lakken. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...