Gå til innhold

Delenummer - hvor finne delen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har tatt ut den ASC+T enheten som sitter i motorrommet som har en vaier som går til det ytterste spjeldet på gasspjeldet.

Denne delen er ødelagt og det står et delenummer på den som er: 0 205 005 009

Hvor kan jeg finne ut av hva denne delen koster/og eksakt hva det er for noe den heter?

/Even

Skrevet

Ja, ok. Takk. Nå begynner jeg veldig å stusse her. For BMW sa at dette var til ASC+T systemet, mens jeg selv trodde det var noe ifbm. cruisekontrollen. Er det noen som kan skille hva som er til hva? Fordi på gasspjeldet mitt så har jeg et spjeld helt innerst som det er to vaiere på, der er gassvaieren montert (den fra inni bilen) på, samt at det er koblet på en annen slags enhet som har en laaang vaier som går helt bak til venstre frontlykt omtrent.

Men, så sitter det også et spjeld litt lenger ut på gasspjeldet, her går det også på en liten vaier som går ned i en enhet som sitter rett ved sikringsboksen. Akkurat lik som denne her enheten: http://www.bildelsbasen.se/?index=defau ... d=18668232

Ser at det står at dette er farthåller her, mens BMW sa at dette var til ASC+T systemet?

Jeg er veldig usikker på hvilken som er til cruisekontrollen, men antar at det er den som sitter på det innerste spjeldet som går bort til frontlykta omtrent?

Skrevet
Flott du fant ut av det. Kjekk side det der :wink:

Har også http://www.realoem.com som er en tilsvarende side :wink:

Hehe ja, helt genialt! Takk for hjelpa Lars.

Jeg som surra med delenummer. Er vandt til VAG og der er det litt enklere system enn det BMW bruker. Men det var ikke noe problem så fort jeg skjønte det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...